Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیر روابط عمومی برنامه "دورهمی" گفت: مرجان محتشم بازیگر سریال خاطره انگیز "پس از باران" امشب و پس از 11 سال دوری از عرصه تصویر مهمان برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری می شود.

وفا ملک زاده مدیر روابط عمومی برنامه "دورهمی" در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان در خصوص مهمان امشب برنامه "دورهمی گفت: مرجان محتشم بازیگر سریال خاطره انگیز "پس از باران" امشب و پس از 11 سال دوری از عرصه تصویر مهمان برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




وی افزود: این هنرمند بعد از این همه سال غیبت به دلیل علاقه ویژه ای که به برنامه دورهمی و اجرای مهران مدیری داشته است امشب در این برنامه پر مخاطب حاضر شده و با مهران مدیری به گفت و گو می نشیند.

 
وی خاطرنشان کرد: امیدواریم برنامه امشب مورد علاقه مخاطبان قرار بگیرد.

گفتنی است برنامه "دورهمی" با اجرای مهران مدیری و تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه از شبکه نسیم به روی آنتن می رود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۴۰۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهران رجبی: قرآن نور مطلق است و هیچ شکی در آن نیست + فیلم

مهران رجبی، بازیگر و مجری تلویزیون در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در واکنش به اهانت‌ها و قرآن‌سوزی‌هایی که از سوی دشمنان صورت گرفته، گفت: اصلاً نباید نگران بود. یعنی هرکسی بر طینت خود می‌تند. قرآن همیشه مخالف داشته است. از آنجایی که قرآن منبع حق الهی است، چرا آدم‌های بددل و به مقصد نرسیده و بدبخت و بدگوهر مخالفش نباشند؟ اعوذ بالله نقص قرآن است، که آدم‌های بدگوهر قرآن را دوست داشته باشند.

مجری برنامه «خودمونی» ادامه داد: آدم بدطینت کلام وحی را درک نمی‌کند، حضور و معرفتی را درک نمی‌کند. تنها راه این است که قرآن را بسوزاند! آیا با سوزاندن قرآن پایه‌های قرآن سست می‌شود؟! ابداً شما هرچه بخواهید چیزی را تهی کنید، باعث دیده شدنش می‌شوید. وقتی کسی بخواهد فیلمش دیده شود، دست‌اندازی در فضای مجازی پخش می‌کند، حساسیت و شایعه‌ای ایجاد می‌کند، تا همه بگویند برویم ببینیم آن فیلم چه می‌گوید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

این بازیگر افزود:، اما قرآن که ام‌الکتاب است، حتماً مخالفانِ ضعیفِ کم عقلِ چسبیده به خاک بیشتر دارد. حال می‌بینیم قرآن را آتش می‌زنند. یک زمانی هم بود که به پیامبر (ص) توهین می‌کردند. قرآن نور مطلق است و هیچ شکی در آن نیست. آدم‌هایی در سطح کره زمین زندگی می‌کنند، که دل‌های آگاه دارند و می‌توانند نور مطلق را فراگیرند. باید آنها را به منشا نور شناساند. ممکن است دستشان کوتاه باشد، یا توفیق شناخت حق را نداشته باشند؛ اما اگر صاحب سّر پیدا شود، دریایی از معرفت سرازیر می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • (ویدیو) تعریف و تمجید از مهران مدیری روی آنتن صداوسیما
  • بازگشت مهران مدیری و جناب‌خان به تلویزیون | رامبد جوان از تلویزیون خداحافظی کرد؟
  • مهران رجبی: قرآن نور مطلق است و هیچ شکی در آن نیست + فیلم
  • رئالیتی شوی بعدی مهران مدیری لو رفت
  • ماجرای جالب آشنایی و ازدواج امیرعلی نبویان و همسرش (فیلم)
  • شوخی‌های دوپهلوی مهران مدیری و یوسف تیموری
  • بازدید رایگان از موزه ملی تا ساعت ۲۲ امشب/اجرای برنامه های متعدد
  • "گل یا پوچ" رئالیتی شوی بعدی مهران مدیری
  • "گل یا پوچ" ریالیتی شوی بعدی مهران مدیری
  • (ویدئو) خنده‌دارترین بخش قسمت چهارم برنامه اسکار مهران مدیری؛ برگهایم کو!