Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست -

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون، ثبت نام برخط متقاضیان دریافت ضمانت نامه اعتباری در شورای اداری صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون رونمایی شد.

در این جلسه حسین نژاد مدیر عامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون گفت: در حمایت از سیاست های دولت و وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون بستر های لازم را جهت تأمین وثیقه مورد نیاز طرح های کار آفرین و تعاون برای بهره مندی از تسهیلات در نظر گرفته شده برای روستاییان کشور آماده کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مجریان طرح ها و کارآفرینان روستایی، همزمان ضمن انجام مراحل اداری در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی می توانند در سایت صندوق، ثبت نام و حد اعتباری شرکت خود را دریافت و به بانک عامل ارائه کنند.

حسین نژاد افزود: تمامی بانک های عامل طرح اشتغال روستایی طرف قرارداد صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون بوده و مجریان طرح های کارآفرین که طرح آنان دارای توجیه اقتصادی باشد نگران تأمین وثیقه نباشند.

وی در ادامه ملاک واگذاری ضمانت نامه به متقاضیان را اعتبار سنجی اعلام کرد و گفت: ملاک اعتبار سنجی شاخص هایی نظیر صلاحیت فنی، شاخص های مالی و اقتصادی، شاخص های اجتماعی و شاخص فرایند کارآفرینی هستند.

مدیر عامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون گفت: وثایق دریافتی از مجریان طرح ها حداکثر یک سوم وثایق دریافتی بانک ها بوده و کارمزد آن کمتر از یک درصد است.

حسین نژاد، سقف ضمانت نامه های صادره برای طرح های روستایی را ۱۲ میلیارد تومان و کل اعتبار در نظر گرفته را حدود هزار میلیارد تومان اعلام کرد.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۴۰۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت‌های صندوق ضمانت صادرات از صادرکنندگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سیدامیر برهانی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات ایران، گفت: صندوق ضمانت صادرات ایران پوشش‌های بیمه‌ای و ضمانت نامه‌ای خود را برای بازار کشور‌های همسایه همچون عراق و افغانستان با شرایط ویژه ارائه می‌دهد. همچنین برای حضور فعال در بازار کشور‌های آفریقایی سقف اعتباری ۴/۵ میلیارد دلار در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: این صندوق آمادگی دارد در صورت پذیرش کارفرما و یا بانک‌های خارجی، ضمانت نامه‌های مبتنی بر قرارداد (ضمانت نامه شرکت در مناقصه، ضمانت نامه پیش پرداخت و ضمانت نامه حسن انجام تعهدات) برای صادرکنندگان خدمات فنی و مهندسی ارائه نماید.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام ۳۴ هزار نفر در طرح بیمه رایگان مادران غیرشاغل مناطق روستایی و عشایری
  • ثبت نام ۳۴ هزار نفر در طرح بیمه رایگان مادران در آذربایجان غربی
  • اجاره وثیقه برای زندانی با وکیل پایه یک دادگستری
  • حمایت‌های صندوق ضمانت صادرات از صادرکنندگان
  • هزینه ۳۵ درصد وجوه سیب‌زمینی انبار شده در اردبیل پرداخت شد
  • پرداخت ۳۵ درصد وجوه سیب زمینی خریداری شده از کشاورزان اردبیلی
  • افزایش دو برابری سقف ضمانت‌نامه‌های صنایع کوچک
  • افزایش ۲ برابری ضمانت‌نامه‌های اعتباری و غیراعتباری صندوق سرمایه‌گذاری صنایع کوچک
  • سقف ضمانت‌نامه‌های صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک افزایش یافت
  • افزایش ۲ برابری سقف ضمانت‌نامه‌های صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک