Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران-ایرنا-رییس کارگروه امنیتی، قضایی و سیاسی مجمع نمایندگان تهران مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای این مجمع روز شنبه از بازداشتگاه اوین بازدید می کنند.

به گزارش روز پنج شنبه ایرنا از خانه ملت، مصطفی کواکبیان درمورد برنانمه بازدید اعضای مجمع نمایندگان استان تهران از بازداشتگاه اوین افزود: درخواست بازدید از زندان اوین و بندهای سیاسی و مرتبط با بازداشت‌های اخیر روز گذشته به رییس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی کشور ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: مجمع نمایندگان تهران تلاش دارد تا در اولین فرصت ممکن بازدید از اوین فراهم آید تا علاوه بر بررسی و نظارت بر عملکرد مسئولان ذیربط در حوادث اخیر کشور، پیام امیدبخشی نیز به خانواده‌های بازداشت شدگان مخابره گردد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد که گزارش این بازدید در اولین فرصت به اطلاع مردم خواهد رسید.
کواکبیان پیشنهاد کرد تا دیگر نمایندگان مجامع استانی نیز به منظور ایجاد آرامش در خانواده‌های نگران و همچنین نظارت بر عملکرد مسئولان در استان‌ها، از مراکز بازداشتگاهی بازدید کنند.
سیام**9121 **1336
خبرنگار: سمیه لاری** انتشار: مهرنوش خانزائی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۴۰۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد

میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال‌ و بختیاری تا ساعت ۲۱:۳۰ امروز (سه‌شنبه) اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط‌عمومی اداره هواشناسی این استان، میزان بارندگی سامانه اخیر در استان تا ساعت ۲۱:۳۰ امروز _سه‌شنبه یازده اردیبهشت _ به شرح زیر است:

شهرکرد: ۱.۱
بروجن: ۱.۲
لردگان: ۰.۶
کوهرنگ: ۷.۵
اردل: ۰.۳
بن :۰.۷
فارسان: ۱.۳
سامان: ۰.۵
شلمزار: ۰.۸
فرخ شهر: ۱.۳
مال خلیفه: ۲.۱
سورشجان: ۰.۸
بلداجی: ۰.۹
ایلبگی: ۰.۳
دوآب صمصامی: ۲.۷
بازفت: ۳
لیرابی: ۱.۵

کد خبر 749541

دیگر خبرها

  • افزایش حدود ۱۴۰۰ تایی اتوبوس های پایتخت در ۳۲ ماه اخیر
  • سواستفاده از کارگران در قراردادهای کاری موقت
  •  افزایش حدود ۱۴۰۰ تایی اتوبوس‌های پایتخت در ۳۲ ماه اخیر/ ۲۵ میلیون یورو به نفع ایران عمل کردیم
  • افزایش ۱۴۰۰ اتوبوس به پایتخت در ۳۲ ماه اخیر
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند
  • مجلس آینده آمیخته‌ای از تجربه و نگاه‌ نو است
  • تشکیل مجمع مشورتی شورای ادوار بندرعباس
  • اجلاس اتاق های بازرگانی کشورهای عضو ACD-اصفهان