Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساتین»
2024-04-26@08:42:42 GMT

بازیگران سریال عصر پاییزی +عکس و زمان پخش

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۴۱۰۲۷

بازیگران سریال عصر پاییزی +عکس و زمان پخش

عصر پاییزی یک مجموعه تلویزیونی محصول سال ۱۳۹۲ به کارگردانی اصغر نعیمی، نویسندگی آزاده محسنی، سمانه نامدار و علی میرمیرانی و تهیه‌کنندگی جمال شیرمحمدی می‌باشد که از شبکه پخش شد. این مجموعه در ۵۰ قسمت در گروه مجموعه‌های تلویزیونی شبکه اول سیما و با مشارکت وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی تهیه شد.

علی عمرانی در نقش مردی به نام عطا سی سال بعد از مرگ همسرش در شصت سالگی، مجدداً ازدواج می‌کند و همسر جدیدش مهشید را که نسرین مقانلو ایفاگر نقش اوست، در منزل مادرزن سابقش اسکان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پی این اتفاق، کوروش تهامی قهرمان داستان در نقش پسر عطا تمام ذهنیت و زندگی اش به هم می‌ریزد و در این وانفسا کارش را نیز بر اثر یک سوء تفاهم عجیب از دست می‌دهد. اختلافات مهشید با مامان پری، مادر همسر مرحوم عطا، ماجراهای رفیع در محل کار، اسکان تدریجی خانواده مهشید در عمارت قدیمی مامان پری و بازگشت برادر او، جمشید، که علیرضا خمسه نقشش را بازی می‌کند، این جمع ناهمگون را درگیر وقایعی می‌کند که پیش برنده داستان‌های غریب این عمارت است.

ساعت پخش سریال عصر پاییزی از شبکه آی فیلم

نخستین قسمت سریال «عصر پاییزی» چهارشنبه ۲۰ دی ماه از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود. این مجموعه به کارگردانی اصغر نعیمی و تهیه‌کنندگی جمال شیرمحمدی، محصول سال ۱۳۹۲ سیما است.

سریال «عصر پاییزی» را می‌توانید در شب‌های بلند زمستان، ساعت ۱۹:۰۰ تماشا کنید و بازپخش آن نیز رأس ساعت‌های ۳:۰۰ بامداد و ۱۱:۰۰ روز بعد روی آنتن می‌رود. پخش این مجموعه از چهارشنبه ۲۰ دی ماه آغاز می‌شود.



بازیگرانامیرحسین صدیقبهنوش بختیاریرامین نعمتیرضا آحادیرؤیا میرعلمیسپیده خداوردیسعید پیردوستسینا رازانیشهرزاد عبدالمجیدعلی سلیمانیعلی عمرانیعلیرضا خمسهکوروش تهامیمهتاج نجومینسرین مقانلو

منبع: ساتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۴۱۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سریال «مامان اشتباه می‌کند» از قاب شبکه تهران

مجموعه تلویزیونی «مامان اشتباه می‌کند» به کارگردانی فرانسوا‌ای ول محصول ۲۰۱۸ فرانسه است که در ۶ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای تهیه و تولید شده است.

«مامان اشتباه می‌کند» درباره پسر بچه سه و نیم ساله است که با نقاشی‌هایی که می‌کشد سعی می‌کند، موضوعاتی را بیان کند. او به روانشناس مدرسه می‌گوید که مادرش مامان واقعی او نیست و پلیس به دنبال حل این معماست ...

در این سریال هنرمندانی همچون آن چریر، تام دی اورنانو، سوفی کانتون، پاسکال البه، ساموئل تیس، کامیل لو و... نقش آفرینی می‌کنند.

این سریال هر شب ساعت ۲۳ روی آنتن می‌رود و روز بعد در ساعات ۱۱ و ۱۹بازپخش می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • آخر هفته چی ببینیم؟
  • تاریخ و ساعت دقیق پخش سریال بدل علی مشهدی
  • سریال جدید شبکه سه مشخص شد
  • سریال «مامان اشتباه می‌کند» از قاب شبکه تهران
  • (ویدئو) این سکانس جنگل آسفالت، کپی از آب درآمد!
  • سریال جدید تلویزیون به دو شبکه می‌رسد
  • بازیگران سریال «هشت پا» مشخص شدند
  • واکنش‌ها به اظهارات آقای مدیر ؛ این شخص باید برکنار شود ! ...| بر چه مبنایی برای۴۵ دقیقه‌ سریال ۳ میلیارد تومان هزینه می‌شود؟
  • عکس| بازیگران «نون خ» کولبر شدند
  • یک قصه خیالی به روایت فراری