Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار سرپل ذهاب با تاکید بر لزوم مرزبندی میان عدالت طلبی منتقدان و فرصت طلبی معاندان در جریان اتفاقات روزهای اخیر،گفت: یکی از مهم ترین دغدغه های دولت تدبیر و امید بهبود زندگی مردم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا اکبر سنجابی در گفتگو با خبرنگار بازی دراز، با تاکید بر لزوم مرزبندی میان عدالت طلبی منتقدان  و فرصت طلبی معاندان در جریان اتفاقات روزهای اخیر اظهار داشت: انتقاد و اعتراض منطقی و سازنده یکی از حقوق قانونی در نظام جمهوری اسلامی و بستر ساز پویایی و اصلاح روندهاست و این مهم به صراحت در نص قانون و لسان مسئولان به کرات بیان شده است اما ایجاد آشوب و اغتشاش به قصد ارعاب، قانون شکنی و تخریب به هیچ وجه قابل پذیرش نیست .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود : انتظارات ملت نجیب ایران در راستای بهبود شاخص های اقتصادی و معیشتی انتظاری بحق و شایسته عنایت ویژه است و تمام دستگاهها و قوای دولتی مکلف به پیگیری رفاه ، کرامت و عزت مردم شریف ایران هستند .

 

فرماندار سرپل ذهاب تاکید کرد: تجارب  گذشته نشان داده است مردم آگاه ایران به هنگام مشاهده هر گونه انحراف در اهداف و روش ها، خود بصورت خودجوش در صحنه حاضر میشوند و ناخالصی ها را میزدایند و پیام اصیل و ناب خود را در میدان به نمایش میگذارند .

 

ایشان در پایان افزود: یکی از مهم ترین دغدغه های دولت تدبیر و امید  بهبود زندگی مردم ، ایجاد ثبات و رونق اقتصادی بوده و در چشم انداز آینده هم این هدف به صورت بنیادی تا توسعه همه جانبه و رفع دشواری های مردم دنبال میشود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۴۱۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت

به گزارش خبرنگار مهر، کیا عاشوری بعد از ظهر یک شنبه طی دیدار با مدیرکل و معاونان فرهنگی و اداری‌مالی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان اظهار کرد: حوزه فرهنگ، نیازمند توجه بیشتر است و چنانچه دغدغه مند این عرصه هستیم، لازم است از کانون و دیگر مجموعه‌های فرهنگی حمایت کنیم.

فرماندار رشت بر لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت تاکید کرد و گفت: غفلت متولیان، امکان نقش آفرینی دشمنان و تأثیر گذاری آموزه‌های آنان را در ذهن و ضمیر نسل کودک و نوجوان فراهم می‌کند.

وی بر همین اساس نیز نقش کانون را مهم ارزیابی و با قدردانی از اهتمام دست اندرکاران این نهاد فرهنگی در جهت جذب مخاطب و جذاب سازی فعالیت‌ها ادامه داد: افزایش ارتباط میان نسلی، مدیریت حضور آینده سازان در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و همچنین، ایجاد بسترهای مناسب برای همراهی خانواده‌ها، از اولویت‌های مجموعه‌های فرهنگی به شمار می‌رود.

عاشوری با اشاره به اهمیت افزایش سواد رسانه‌ای کودکان و نوجوانان برای مواجهه با تهاجم فرهنگی بیگانگان و با ضروری توصیف کردن پیوست تربیتی فعالیت‌ها ادامه داد: برای فرهنگ سازی، لازم‌است از افراط و تفریط پرهیز کرده و با حمایت‌های مالی از فعالان فرهنگی و استفاده از نیروی انسانی توانمند نقش آفرین باشیم.

وی با تاکید بر اینکه توسعه فضاهای فرهنگی در دستورکار مسئولان است و با استقبال از راه‌انداری مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرستان رشت تصریح کرد: با تعریف طرح‌های عمرانی مناسب از سوی کانون، نسبت به تأیید پروژه و اختصاص منابع مالی لازم اقدام می‌کنیم.

کد خبر 6097370

دیگر خبرها

  • خزاعی: تشکیل شورای فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد / عدالت محوری در عرصه‌ی کارگردانی حرفه‌ای از همینجا آغاز می‌شود
  • لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت
  • اعتراض پوچ و خطرناک علیه ایران/ ژیمناستیک دستمایه تمامیت خواهی و منفعت طلبی سهم خواهان
  • مصر: جنگ طلبی اسرائیل امنیت کل منطقه را تهدید می کند
  • لزوم واکنش ایران اقدام اخیر رسانه انگلیسی علیه امنیت روانی مردم
  • دشمن در جنگ اقتصادی با مقاومت مردم نتوانسته کاری از پیش ببرد
  • قوه قضاییه به دنبال اصلاح رویه‌ها در برخورد با فعالان اقتصادی
  • لزوم توجه به توسعه باغات زیتون در شهرستان رودبار
  • جاماندگان سهام عدالت حتما بخوانند؛ اگر شرایط دریافت سهام عدالت را دارید، این کار را انجام دهید؟
  • قربانی بهبود روابط کابل اسلام آباد شده ایم