Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-30@01:27:46 GMT

هیچ فرقی بین بازداشتی دانشجو و دانش آموز نیست

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۴۱۱۴۲

حجت‌الاسلام منتظری با اشاره به تعداد بازداشتی‌های اعتراضات اخیر گفت: کسانی که نقش مهمی در تخریب نداشتند، آزاد شدند و تعداد اندکی باقی ماندند. در این زمینه فرقی بین دانشجو و غیردانشجو نیست و ملاک درباره بازداشت شدگان عمل آنهاست. ناطقان: حجت‌الاسلام و المسلمین محمدجواد منتظری در حاشیه مراسم سالگرد ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در جمع خبرنگاران با اشاره به نقش وی در انقلاب و دفاع مقدس، گفت: نقش آن مرحوم در پیدایش، تثبیت و تداوم انقلاب و در دوران دفاع مقدس بی‌بدیل بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به تعداد بازداشتی‌های اعتراضات اخیر و  وضعیت فعلی آنان، گفت: کسانی که نقش مهمی در تخریب نداشتند، آزاد شدند و تعداد اندکی باقی ماندند. در این زمینه فرقی بین دانشجو و غیردانشجو نیست و ملاک درباره بازداشت شدگان عمل آنهاست.
منتظری درباره خودکشی فردی که در زندان اوین در بازداشت بوده است، توضیح داد: فردی که خودکشی کرده است معتاد بوده است و فیلمش هم موجود است و در عین حال در حال ادامه تحقیقات در این زمینه هستیم.
وی ادامه داد: فردی که در اراک خودکشی کرده در زندان نیروی انتظامی بوده و پزشکی قانونی در حال تحقیق در این زمینه است و بنابر گزارش‌ها وی هم خودکشی کرده است.
دادستان کل کشور در پایان درباره خبر خودکشی فردی در دزفول نیز تاکید کرد: این خبر جعلی است.
منبع: ایسنا برچسب ها: محمدجواد منتظری ، خودکشی ، بازداشت ، اغتشاشگران

منبع: ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۴۱۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، محمد جمالی در آیین آغاز این طرح گفت: این طرح در راستای مهارت آموزی، شادابی و نشاط برای ۴ هزار و ۳۰۰ دانش آموز پایه ششم ابتدایی از امروز در استان اجرا می شود. وی از توجه دولت مردمی ایران قوی به مهارت آموزی دانش آموزان خبر داد و افزود: طرح شنا گامی برای تقویت سلامت جسمی و روحی دانش آموزان برای یادگیری بهتر است. معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان نیز گفت: این طرح از امروز برای ۲۳ مدرسه ابتدایی دختر و پسر در شهرستان بویراحمد رسما آغاز شد. فرشید کرمی افزود: طبق برنامه زمانبندی شده این طرح با همکاری مدیران و معلمان تربیت بدنی در ۱۰ جلسه برای هر دانش آموز پیش بینی شده است. کرمی ادامه داد: در پایان طرح مهارت آموزی شنا به دانش آموزان شرکت کننده، گواهی مهارت شنا ارائه می شود.

دیگر خبرها

  • معلمان سکانداران تربیت علمی و اخلاقی جامعه‌اند
  • تداوم سرکوب دانشجویان در آمریکا؛ ده‌ها دانشجو در دانشگاه ویرجینیا دستگیر شدند
  • طرح حامیم در یزد اجرا شد
  • شهادت اسیر فلسطینی ۱۰ روز بعد از بازداشت توسط نظامیان صهیونیست
  • برنامه امتحانات نهایی خردادماه ۱۴۰۳ چیست؟
  • بازداشت ۶۰۰ دانشجو آمریکایی معترض به نسل‌کشی در غزه
  • بازداشت بیش از ۶۰۰ دانشجو آمریکایی معترض به نسل‌کشی در غزه
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • راهیابی دانش آموز کیش به تیم ملی پدل برد
  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند