Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما ازکابل؛ افراد مسلح ناشناس بامداد امروز سه نيروي پليس را در استان بغلان افغانستان به ضرب گلوله کشتند.

«سيد محمود سادات » فرمانده پليس شهرستان « نهرين » اعلام کرد: مهاجمان مسلح به يک پاسگاه پليس در اين شهرستان حمله کردند و با کشتن سه پليس مستقر در پاسگاه، سلاح هاي آنها را نيز با خود بردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: مهاجمان مسلح، نيروهاي پليس را درحالي که خواب بودند ، تيرباران کردند.
هنوز فرد ياگروهي مسئوليت اين حمله را برعهده نگرفته است.
خبرديگر اينکه افراد مسلح ناشناس کارمند يک شرکت راهسازي را در استان نورستان در شرق افغانستان کشتند و سه کارمند ديگر اين شرکت را زخمي کردند.
« حافظ عبدالقيوم » استاندار نورستان گفت: کارکنان اين شرکت راهسازي زماني کشته وزخمي شدند که عازم استان لغمان بودند و درمسير با کمين مهاجمان مسلح روبرو شدند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۴۱۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لشگرکشی روز گذشته گارد مسلح ایالتی تگزاس برای برخورد با دانشجویان حامی فلسطین+ فیلم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، گارد مسلح ایالتی تگزاس روز گذشته با لشگرکشی به محوطه دانشگاه تگزاس آستین، به وسیله گاز اشک‌آور، هجوم اسب پلیس، دانشجویان حامی فلسطین و معترض به نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه را سرکوب کردند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

این در حالیست که دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا دیروز که به جرم اذیت و آزار جنسی یک بازیگر فیلم‌های غیر اخلاقی در دادگاه حضور داشت، پلیس آمریکا را در برخورد با دانشجویان ناکام و ناکافی خواند و خواستار این شد که پلیس ایالتی به شدت با دانشجویانی که حتی پشت درب دادگاه ترامپ هم رفته بودند برخورد کند.

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتقاد جیمی کاراگر از مهاجمان گل‌نزن لیورپول
  • چطور یک روزه گواهینامه موتورسیکلت بگیریم؟
  • مشکل صلاح کلوپ را میلیاردر می‌کند!
  • ماجرای عجیب سارقی که با پابند الکترونیکی به سرقت می‌رفت
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • تداوم بارش‌های رگباری درشمال سیستان و بلوچستان
  • لشگرکشی روز گذشته گارد مسلح ایالتی تگزاس برای برخورد با دانشجویان حامی فلسطین+ فیلم
  • تیراندازی در خنداب برای عملیات تعقیب و گریز سارقان مسلح بوده است
  • گامی نو در صنعت راهسازی/توسعه فناوری‌های قیر و آسفالت با مشارکت دانش‌بنیان‌ها
  • توسعه فناوری های قیر و آسفالت، گامی نو در صنعت راهسازی کشور