Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی طارمی آقای گل فصل گذشته لیگ فوتبال ایران بعد از ۲ روز پر خبر در الغرافه به تهران برخواهد گشت. بر اساس اخبار رسیده توافق بین طارمی و باشگاه قطری سر نگرفته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

طارمی که برای عقد قراردادی ۶ ماهه به قطر سفر کرده بود بعد از تمایل سرمربی این تیم در نشست مطبوعاتی امروز به پیوستن این بازیکن به این تیم، در نهایت پای میز مذاکره با مدیران الغرافه به توافق نرسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طارمی که همچنان بازیکن پرسپولیس محسوب می شود درخواست هایی از مدیران الغرافه داشته است که مورد قبول واقع نگرفته.

البته این طور به نظر می رسد راهی برای انجام همکاری دوطرفه وجود داشته باشد. البته این خبر هنوز به طور رسمی اعلام نشده است و قطعا در آینده باشگاه و بازیکن با عنوان کردن جزئیات در مورد این مساله صحبت خواهند کرد.

نکته جالب طلسم شدن حضور طارمی در باشگاه های خارجی است؛ اما او همچنان فرصت دارد تا در نقل و انتقالات زمستانی به تیم هایی که شانس حضور در آنها را داشت، برود. تیم هایی مثل لوکرن، لژیا ورشو و یک تیم یونانی. البته طارمی به این دلیل قطر را انتخاب کرده بوده که زیاد از ایران دور نباشد؛ اما در شرایط جدید مشخص نیست چه شرایطی در انتظار این بازیکن پر سر و صدا است. اینکه آیا او در پرسپولیس خواهد ماند یا خیر ؟ وقتی موضوع طارمی است ما انتظار هر تصمیمی را از او داریم!

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۴۱۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از جوان ترین بازیکن لیگ بیست و سوم

پیکان آمار و ارقام خود در جوان گرایی را بهبود بخشید. 

طرفداری | تیم فوتبال پیکان در این فصل، بر اساس فلسفه و ماهیت خود موفق شد جوانان زیادی را به فوتبال ایران معرفی کند.

بازیکنانی که هر کدام، آینده درخشانی پیش‌رو دارند و مسیر پیشرفت را از ورزشگاه ایران‌خودرو آغاز کرده‌اند. خودروسازان در نیم فصل اول، به رضا غندی‌پور فرصت بازی دادند تا به عنوان جوان‌ترین بازیکن فصل بیست و سوم ‌لقب بگیرد. غندی‌پور متولد ۲۳ دی ماه ۱۳۸۴ است.

روز گذشته و در دیدار مقابل مس رفسنجان، رضا عنایتی در آخرین دقایق بازی دست به اقدامی شجاعانه زد و دو بازیکن باتجربه خود یعنی حامد پاکدل و مجتبی حقدوست را از زمین بیرون کشید تا به ۲ بازیکن جوان خود در این دیدار سخت، بازی دهد.به این ترتیب آرش هاشمی مهاجم آینده‌دار فوتبال ایران به همراه ابوالفضل زمانی هافبک ملی‌پوش نوجوانان ایران به میدان رفتند و در آن شرایط سخت، عملکرد قابل قبولی به نمایش گذاشتند.

با توجه به اینکه زمانی متولد ۱۱ اسفند ۱۳۸۴ است، حضورش در لیگ برتر به معنای رونمایی پیکان از جوان‌ترین بازیکن فصل بیست و سوم لیگ تلقی می‌شود. در واقع پیکان توانست ضمن بهبود رکورد خود در بازی دادن به بازیکنان جوان، بار دیگر کم سن و سال‌ترین فوتبالیست این فصل را معرفی کند.

 

از دست ندهید ????????????????????????

چرا اونانا به دستکش‌هایش وازلین می‌زند؟ (زیرنویس فارسی) بهترین تصمیم درباره ستاره آزارگر چیست؟ ادعای داغ؛ دی بروین در هتل مادرید مسموم شد! کنایه تارتار به استقلالی‌ها: خودتان نمی‌برید، به من ایراد می‌گیرید

دیگر خبرها

  • مهاجم دو ملیتی از گل گهر سیرجان جدا شد
  • انتقاد شدید پورتو به ناداوری علیه طارمی
  • مهدی طارمی از روی نیمکت بلند شد و به داد پورتو رسید
  • فرار پورتو از شکست خانگی با گلزنی طارمی
  • طارمی غایب احتمالی پورتو در مقابل فامیلیسائو
  • آلومینیوم جلوی بازی کردن فخرالدینی برای استقلال را می‌گیرد؟
  • رونمایی از جوان‌ترین بازیکن لیگ 23 (عکس)
  • رونمایی از جوان ترین بازیکن لیگ بیست و سوم
  • اینتر نیازی به شهروندی اروپایی طارمی ندارد
  • سوءمدیریت حیرت‌انگیز مدیران سابق استقلال در ماجرای آمانوف؛ چگونه توافق رایگان به بدهی ۳۶ میلیاردی تبدیل شد؟