Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، در حکم منصور غلامی آمده است: با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب جناب عالی، به موجب این حکم به سمت سرپرست دانشگاه هنر شیراز منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با جلب مشارکت مسؤولان استان و استفاده از ظرفیت‌های خیرین، وظایف سرپرستی دانشگاه را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی و مأموریت‌های تعیین شده برای آن دانشگاه به انجام رسانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در حفظ بیت المال و اعمال سیاست‌های مؤثر صرفه جویی در هزینه ها، پرهیز از تجمل گرایی، تقویت نظم و انضباط اداری و رعایت دقیق مقررات مالی و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه، نهایت کوشش و اهتمام خویش را به کار برید.

دکتر محمد رضا مغاره متولد سال ۱۳۴۰ در شیراز و دانشیار پایه ۲۵ دانشگاه شیراز است. چندین مقاله علمی از وی در مجلات مختلف داخلی و بین المللی و نیز در همایش‌ها به چاپ رسیده و راهنمایی و مشاوره تعدادی پایان نامه را بر عهده داشته است.

ریاست دانشکده هنر و معماری دانشگاه شیراز طی دو دوره، معاون پژوهشی و عضو کمیته تخصصی هیأت ممیزه این دانشکده از دیگر سوابق دکتر مغاره به شمار می‌رود. همچنین وی استاد نمونه آموزشی دانشکده هنر و معماری دانشگاه شیراز در سال ۹۱ بوده است.

معاون توسعه و برنامه ریزی دانشگاه شیراز در سال‌های ۸۶ و ۸۷، دبیر عمرانی طرح‌های وزارت علوم در منطقه هفتم کشور در سال‌های ۹۴ و ۹۵، از دیگر سوابق اجرایی سرپرست جدید دانشگاه هنر شیراز است. همچنین در دو دوره‌ای که دکتر مغاره مسؤولیت اداره طرح‌های عمرانی دانشگاه شیراز را بر عهده داشته، چندین طرح عمرانی کوچک و بزرگ این دانشگاه را مدیریت کرده که تعدادی از آن‌ها تکمیل شده و به بهره برداری رسیده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۴۱۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ انتصاب در دانشگاه فرهنگیان لرستان

هم‌زمان با برگزاری یادواره ۶ شهید دانشجو معلم پردیس‌های علامه طباطبایی لرستان که باحضور سردار علیپور جانشین فرماندهی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان واقع در سالن آمفی تئاتر امور پردیس‌های علامه طباطبایی لرستان برگزار شد، مراسم تودیع و معارفه تعدادی از عوامل این دانشگاه انجام شد.

در این جلسه که با حضور حجت الاسلام والمسلمین گراوند مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه امور پردیس‌ها، احمد حقی مدیر امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان لرستان، دکتر رسول فرج‌الهی معاونت هماهنگی این دانشگاه و دیگر روئسای اداره و واحدهای تابع برگزار شد؛ آقای مجتبی رضائیان به سمت رئیس اداره نظارت ارزیابی عملکرد امور پردیس‌های لرستان منصوب و از زحمات دکتر کریم جوزایی که در این مسئولیت فعالیت داشته اند تقدیر شد.

در ادامه آقای پرویز وفایی پور به‌عنوان مسئول دبیرخانه هیئت امنا و مجمع خیرین امور پردیس های لرستان، آقای حجت سالارنژاد به عنوان مسئول دفتر و روابط عمومی امور پردیس ها و آقای یاسر بسطامی به عنوان مشاور امور فرهنگی و رسانه‌ای مدیر امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان لرستان منصوب شدند.

در این مراسم که بعد از تجدید میثاق با شهدا و ادای احترام به شهید گمنام دفن شده در دانشگاه برگزار شد، مدیر امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان لرستان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات کلیه پرسنل مجموعه پردیس ها بر ضرورت نگاه تحول گرا، حفظ انسجام و تلاش روز افزون جمیع همکاران اشاره نمود و رمز موفقیت و توفیقات روز افزون مجموعه را مبتنی بر توکل بخدا یگانه و استعانت گرفتن از شهدا دانست.

در همین راستا حجت الاسلام والمسلمین گراوند نیز بر ضرورت وحدت رویه و همت بیش از پیش همکاران مجموعه پردیس ها و استعانت گرفتن از ائمه معصومین و رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) پرداختند.یاسر بسطامی مش

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • ۴ انتصاب در دانشگاه فرهنگیان لرستان
  • از اجرای ۱۲۰ پروژه تا افتتاح یک باغ بانوان طی دو ماه آینده در منطقه ۵ شیراز
  • ‍ انتصاب سرپرست معاونت سیاسی استاندار سمنان
  • فال محمدرضا پهلوی هنگام افتتاح آرامگاه جدید سعدی | تصویر
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب شد
  • مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت تغییر کرد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • انتصاب رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی
  • سرپرست بیمارستان خلیج فارس منصوب شد
  • استقبال دانشجویان از نخستین تور شهروندی عمران و پیشرفت شهرداری شیراز