Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ غلامرضا نجابت روز پنجشنبه در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق موادمخدر از طریق جاساز و بلعیدن در معده احشام و انتقال آن به شمال کشور توسط یک قاچاقچی سابقه دار، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: ماموران در پایانه مسافربری زابل یک دستگاه خودروی وانت که در حال انتقال احشام به یک دستگاه اتوبوس بود را شناسایی و در بازرسی از آن سه راس گوسفند مشکوک را کشف و 2 قاچاقچی را نیز دستگیر کردند.
وی تصریح کرد: پس از تحقیقات اولیه، متهمان به قاچاق مواد مخدر از طریق بلع و انباری در معده سه راس گوسفند با استفاده از آهن ربا اعتراف کردند که پس از ذبح گوسفندان 15 کیلو و 700 گرم مواد مخدر از نوع تریاک از داخل بدن این حیوانات کشف شد.
فرمانده انتظامی زابل خاطر نشان کرد: اقدامات پلیس در مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت دنبال می شود و با توجه به نقش بی بدیل شهروندان در دستاوردهای پلیس در این حوزه، انتظار است همکاری های مردم همواره بیش از پیش با نیروی انتظامی تداوم یابد.
به گزارش ایرنا منطقه سیستان با پنج شهرستان زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز در شمال سیستان و بلوچستان و در همسایگی کشور افغانستان واقع شده است.
3042**6081 خبرنگار: محدثه حیدری گرجی **انتشاردهنده: حیدر سرایانی
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۴۱۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۰ معتاد متجاهر جمع‌آوری و به مراکز ترک اعتیاد منتقل شدند

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان از جمع‌آوری ۱۱۰ معتاد متجاهر با اجرای طرح آرامش در شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، احمد نیکبخت اظهار کرد: در راستای جلب رضایت شهروندان و پاک‌سازی نقاط آلوده از وجود معتادان متجاهر، طرح آرامش در شهر توسط مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان به اجرا در آمد.

وی افزود: در این طرح مأموران موفق شدند ۱۱۰ معتاد متجاهر را از سطح معابر، تفرجگاه‌ها و نقاط آلوده اصفهان جمع‌آوری کنند و جهت درمان به مراکز ترک اعتیاد تحویل دهند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: یکی از دغدغه‌ها و مطالبه‌های مردمی در حوزه امنیت اجتماعی جمع‌آوری خرده فروشان و معتادان متجاهر و پاک‌سازی تفرجگاه‌ها است که پلیس در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد، شهروندان نیز اخبار و گزارشات خود در این زمینه را از طریق تماس با ستاد خبری پلیس مبارزه مواد مخدر اصفهان به شماره ۲۱۸۲۵۴۶۲ در اختیار پلیس قرار دهند.

کد خبر 736840

دیگر خبرها

  • کشف ۳۹ کیلوگرم تریاک در نائین
  • بازداشت ۱۸۹ متهم در طرح ارتقای امنیت آبادان
  • بازداشت ۱۸۹ متهم توسط پلیس آبادان
  • دستگیری ۳۰ معتاد متجاهر در نور
  • چهار کیلوگرم تریاک از معده سه مسافر در بجستان خارج شد
  • ۱۱۰ معتاد متجاهر جمع‌آوری و به مراکز ترک اعتیاد منتقل شدند
  • کشف ۵۲ تُن انواع مواد مخدر و توقیف ۶۳۰ خودرو در هرمزگان
  • کشف ۵۲ تن انواع مواد مخدر در هرمزگان 
  • ۴ کیلوگرم تریاک در معده سه مسافر
  • ۴ کیلوگرم تریاک از معده سه مسافر در بجستان خارج شد