Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان کل کشور گفت: هیچ فرقی بین دانشجو و دانش‌آموز نیست و ملاک بازداشت افراد عمل آنها است. ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶ سیاسی احزاب و تشکل ها امنیتی - دفاعی نظرات

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام محمدجواد منتظری دادستان کل کشور صبح امروز در حاشیه مراسم اولین سالگرد درگذشت آیت‌الله هاشمی و در جمع خبرنگاران، پیرامون حوادث اخیر در کشور و بازداتش برخی افراد در این زمینه با بیان اینکه کسانی که نقش مهمی در تخریب و تحریق نداشتند آزاد شدند و افراد اندکی از آنان باقی ماندند،  گفت:‌ هیچ فرقی بین دانشجو و دانش‌آموز نیست و ملاک بازداشت افراد عمل آنها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره خودکشی سه زندانی وقایع اخیر نیز اظهار داشت: فردی که در زندان اوین تهران خودکشی کرده معتاد بوده که تحقیقات در این زمینه ادامه دارد و فیلمی هم از این خودکشی موجود است، درمورد این خبر ( خودشکی در زندان اراک) نیز تحقیقات در حال انجام است.

دادستان کل کشور همچنین خبر خودکشی یک زندانی در زندان دزفول را نیز جعلی و غیرواقعی خواند.

انتهای پیام/

R1011158/P1360/S1,10,11/CT11 واژه های کاربردی مرتبط دادستان کل کشور

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۴۱۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) تصاویری عجیب از نجات افراد در حال خودکشی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: انتخاب

tags # خودکشی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان
  • (ویدئو) تصاویری عجیب از نجات افراد در حال خودکشی
  • آزادی ۱۸ زندانی جرایم مالی در نذر هشتم سبزوار
  • ۲۷۴ زندانی ندامتگاه قزلحصار با پابند الکترونیکی خارج از زندان هستند
  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند
  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • آزادی ۶۵۰ زندانی در فارس با کمک خیران
  • قصاص یک زن و ۲ مرد در زندان
  • زندانی جرایم غیرعمد با حمایت دادستان اردبیل آزاد شد