Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه خبری سبزالبرز، به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین، ابوالفضل ذوالقدر اظهار داشت: این آزمون توسط دفتر امور روستایی استانداری قزوین صبح روز سه‌شنبه ۱۹ دی ماه سال جاری و در ورزشگاه معلم قزوین برگزار شد که در آن معرفی شدگان از دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین به منظور گزینش در رشته شغلی آتش‌نشان راننده در پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در همین راستا تعداد ۷۵ نفر از داوطلبان در محل برگزاری آزمون عملی و آمادگی جسمانی حاضر و در ۹ آیتم ورزشی با یکدیگر به رقابت پرداختند که نتایج این آزمون از سوی دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین متعاقباً به اطلاع منتخبان می‌رسد.

گفتنی است، این آزمون با حضور مدیرکل و معاونت دفتر امور روستایی استانداری قزوین ، نمایندگانی از بازرسی و حراست استانداری قزوین، بنیاد شهید و امور ایثارگران و با همکاری واحد تربیت بدنی، امور اداری، معاونت عملیات و ۳۵ نفر از عوامل اجرایی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین برگزار شد.

منبع: سبز البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sabzalborz.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «سبز البرز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۴۲۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۳۵۵۶۱ داوطلب لرستانی در آزمون سراسری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، علی نظری با بیان اینکه توزیع کارت ورود به جلسه آزمون سراسری ۱۴۰۳ از امروز سوم اردیبهشت آغاز شده و تا ۵ اردیبهشت ادامه دارد، گفت: ۳۵ هزار و ۵۶۱ داوطلب لرستانی در گروه‌های آزمایشی ریاضی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان خارجی شرکت خواهند کرد.

وی اظهارداشت: در نوبت اول آزمون سراسری در مجموع یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب ثبت‌نام کرده‌اند که ۶۳ درصد آنها زن و ۳۷ درصد مرد هستند.

در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو- معلم نیز ۶۶۰ هزار و ۳۹۳ نفر ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۶۶ درصد زن و ۳۴ درصد مرد هستند.

نوبت اول کنکور ۱۴۰۳، ششم و هفتم اردیبهشت برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • رقابت ۱۷ هزار و ۵۱۴ داوطلب قمی در آزمون سراسری/ ۶۳ درصد داوطلبان زن هستند
  • دیدار مدیران کل امور اتباع قزوین و کرمانشاه
  • کمک به روستا با درآمدزایی دهیاری‌ها
  • اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد
  • رقابت ۳۵۵۶۱ داوطلب لرستانی در آزمون سراسری
  • اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش اعلام شد
  • نتایج آزمون استخدامی معلمان منتشر شد | جزئیات مراحل چهارگانه بررسی مدارک، معاینه پزشکی، ارزیابی تکمیلی و گزینش | اعلام مدارک مورد نیاز
  • نتایج «آزمون آموزگاری» اعلام شد
  • اطلاعیه اعلام اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگار ۱۴۰۳
  • مدیرکل امنیتی استانداری تهران: ۱۵۴۰۵۸ نفر داوطلب آزمون سراسری ۱۴۰۳ شرکت می‌کنند