Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار شهرگلستان گفت: روند پیشرفت پروژه‌های درحال اجرای شهرداری مطلوب است و پپیشرفت پروژه‌های زیربنایی گلستان قابل لمس خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا عرب شهردار شهرگلستان در گفت‌گو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه با اشاره به روند پیشرفت قابل قبول پروژه احداث پارک رودکنار شادچای، اظهار داشت: این پروژه باتوجه به روند پیشرفتی که دارد، به صورت همزمان در پنج نقطه احداث خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه باتاکید بر اینکه احداث تفرجگاه در سراسر رودخانه شادچای از جمله پروژه‌های فعال شهرداری شهرگلستان به شمار می رود، تبیین کرد: با اهتمام شهرداری و پیگیری‌های شورای اسلامی شهرگلستان این پروژه به شکل جدی درحال پیگری می باشد.

علیرضا عرب همچنین به اهداف احداث این پروژه اشاره کرد و عنوان داشت: تکمیل این تفرجگاه در تمام نقاط رودخانه شادچای در حوزه شهرگلستان در راستای حل شدن معضلات زیست محیطی یکی از اهداف مهم مدیریت شهری گلستان می باشد که به منظور تکمیل این پروژه و وفای به عهد، 5 گروه عمرانی به شکل همزمان در نقاط مختلف رودخانه شادچای درحال کار کردن، می باشند.

وی با بیان اینکه عمل به مطالبات به حق شهروندان وظیفه شهرداری است، تصریح کرد: درحال حاضر شهروندان از شهرداری‌ها انتظار احداث پروژه‌هایی در جهت تامین رفاه، آسایش و امنیت شهر و مردم را دارند که خوشبختانه با پیگیری‌ها و تلاش ویژه مسئولین مجموعه مدیریت شهری، پروژه‌های درحال اجرا در سطح شهر طی زمان بندی مناسب و با کیفیت مناسبی درحال پیشرفت می باشند.

شهردار شهرگلستان درپایان باتوجه به اینکه شهرداری درتلاش برای بهبود سرانه‌ها و زیرساخت‌های گلستان می باشد، خاطرنشان کرد: با تکمیل شدن و بهره‌برداری از پروژه‌های درحال انجام در سطح شهر، به ویژه ساماندهی فاز دوم رودخانه شادچای، پیشرفت پروژه‌های زیربنایی شهرگلستان محسوس و قابل لمس خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۴۲۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث سرویس بهداشتی پارک حجاج تبریز

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۶ تبریز از احداث سرویس بهداشتی در پارک حجاج بلوار خلبان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، حسین حسین‌پور امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن ایام آغاز اعزام حجاج به سرزمین وحی و در راستای تکمیل زیرساخت پارک‌ها و اماکن عمومی سطح منطقه، عملیات احداث یک باب سرویس بهداشتی در پارک حجاج واقع در بلوار خلبان به اتمام رسیده است.

وی با اشاره به اینکه تأمین دسترسی به سرویس‌های بهداشتی از جمله ضرورت‌های مورد نیاز هر منطقه است، افزود: همکاران معاونت خدمات شهری و فضای سبز منطقه همواره تلاش دارند تا نسبت به رفع نواقص سرویس‌های بهداشتی واقع در بوستان‌های سطح منطقه اقدام کنند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۶ تبریز خاطرنشان کرد: مساحت این سرویس بهداشتی ۱۲۰ مترمربع و دارای ۱۲ چشمه است.

کد خبر 751438

دیگر خبرها

  • ۱۳۵ مصوبه برای گلستان در سفر دوم رییس جمهور اختصاص یافت
  • اعتبار ۲ هزار میلیارد ریالی برای احداث باغ مشاهیر در اصفهان
  • آیین بهره‌برداری از پروژه‌های سازمان پسماند شهرداری اصفهان آغاز شد
  • تصویب قانون «مالکیت فکری» جهاد دانشگاهی در آینده‌ای نزدیک/ متخصصان جهاد دانشگاهی پای کار آمدند
  • احداث باغ بانوان بوستان «کرامت» جزو اولویت‌های شهرداری باشد
  • احداث سرویس بهداشتی در پارک حجاج تبریز
  • احداث سرویس بهداشتی پارک حجاج تبریز
  • تی‌بی‌ام خط ۲ متروی اصفهان تا یک ماه آینده به ایستگاه ابن‌سینا است
  • شهرک بازیافت در قم احداث می‌شود
  • خودداری شهروندان خوزستانی از نزدیک شدن به حاشیه رودخانه ها