Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنندج - استاندار کردستان گفت: کردستان نیازمند مدیران قدرتمند و جهادی است و اصحاب رسانه در این راستا عملکرد مدیران را بررسی و آنها را معرفی و در اختیار مردم قرار دهند.

بهمن مرادنیا صبح امروز در اختتامیه سومین جشنواره استانی ابوذر که در استانداری کردستان برگزار شد، گفت: مردم در بحث خبر و هجمه ای که شبکه های خارجی علیه نظام دارند تشنه خبر های درست هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کردستان عنوان کرد: اخبار حاشیه دار و اخباری که درست نیست در جامعه منتشر نشود چرا که این کار بزرگترین ضربه را جامعه و مردم خواهند زد.

وی گفت : رسانه ها باید عملکرد های درست را منتشر و در مقابل رسانه های خارجی ایستادگی کنند و مانع از انتشار اخبار کذب شوند.

مرادنیا افزود: رویکرد استان کردستان اقتصاد مقاومتی، امنیت پایدار و جلوگیری از آسیب های اجتماعی است و اگر بتوانیم بخشی از مشکلات اقتصادی کردستان را رفع کنیم دیگر برای برقراری امنیت مردم به نیروی انتظامی نیاز نخواهند داشت و خود آنها امنیت را بوجود خواهند آورد و از کولبری و قاچاق جلوگیری می کنند.

استاندار کردستان اظهار کرد: امید است با توکل بر خدا و عزم مدیران، اصحاب رسانه و مردم باعث شکستن مشکلات و توسعه استان شویم.

وی گفت: اصحاب رسانه دولت را در کردستان یاری کنند تا سرمایه گذاران داخلی و خارجی ترغیب شوند و این افراد جذب شوند.

مراد نیا با بیان اینکه مجموعه هایی که نقص دارند درست نقد شوند، گفت: اصحاب رسانه عملکرد دستگاه ها و مدیران را بررسی و سال آینده در اختتامیه جشنواره چهارم ابوذر از آنان تجلیل و مردم را از کار آن دستگاه مطلع کنند.

وی گفت: اگر مدیری نیز عملکرد ضعیفی داشت رسانه آن را نقد منصفانه و معرفی کنند چون کردستان نیازمند مدیران جهادی خارج از هر جناح و تفکری است و با هیچ مدیری تعارفی وجود ندارد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۴۳۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام لیبرمن به سیاستمداران اسرائیلی: ساکت باشید

رهبر حزب اسرائیل بیتنو به سیاستمداران صهیونیست پیشنهاد کرد، در این روزها له یا علیه مذاکرات مربوط به توافق آزادی اسرا سکوت اختیار کنند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، اویگدور لیبرمن عضو کنست و رهبر حزب اسرائیل بیتنو در پیامی که امروز یکشنبه در شبکه‌های اجتماعی قرار داد و رسانه‌های عبری زبان آن را باز نشر دادند، از تمامی سیاستمداران اسرائیلی خواست از اظهار نظر له و علیه توافق آزادی اسرا موجود نزد حماس در غزه اجتناب کنند.

او در پیام خود در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده نوشته است: به تمام سیاستمداران پیشنهاد می‌کنم که شرایط فعلی را درک کنند و صبوری پیشه کرده و سکوت اختیار کنند، اظهار نظر و شوهای کلامی کمکی به کسی نخواهد کرد.... همانطور که بارها گفتم ما در رسانه‌های گروهی مذاکره نمی‌کنیم.

نتانیاهو از صدور حکم بازداشتش وحشت‌زده استشنبه اعتراض؛ هزاران صهیونیست خواهان برکناری نتانیاهو شدندعربده کشی نتانیاهو برای دادگاه لاهه

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گزارشی از آخرین تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن برای مصاف با نساجی با حضور اصحاب‌رسانه
  • اصحاب رسانه برای رضای خدا و خدمتگزاری به مردم قلم بزنند
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود
  • میزگرد تخصصی ارزیابی عملکرد رسانه‌ای ایران در عملیات وعده صادق در قم برگزار شد
  • قدرت نفوذ رسانه در بازتاب اعتراضات آمریکا و اروپا نمایان شد
  • رسانه پردازی جلوی حکومت دیکتاتورها را می گیرد
  • پیام لیبرمن به سیاستمداران اسرائیلی: ساکت باشید
  • اصحاب رسانه به جای «اعتبار» برای اصفهان مطالبه «اختیار» کنند/همه چیز درباره پروژه انتقال آب، اتباع و فرونشست
  • رسانه‌ها چهره خبیث رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان می‌دهند
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود