Web Analytics Made Easy - Statcounter

جیره بندی و قطعی 5 تا 6 ساعته آب در برخی نقاط شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد اعتراض شهروندان به آبفای شهری را به همراه داشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس  شهروندان یاسوجی در محدوده بلوار قرنی، جنب بازار ماهی فروشان و شهرک امام حسین (ع) این شهر در تماس با این پایگاه خبری اعلام کردند روزانه بین 5 تا 6 ساعت با قطعی آب مواجه می شوند و این روند چند روزی است شدت گرفته است و در سایر نقاط این شهر نیز روند قطعی آب ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بلوار عدل و برخی نقاط منطقه تل زالی نیز وضعیت قطعی آب در بسیاری از روزها موجی از نگرانی ها را به دنبال دارد.

باوجود اینکه شهروندان در فصل سرما و زمستان به سر می برند و انتظار دارند شرایط تامین آب همانند فصل گرم و تابستان نباشد اما روند قطعی و جیره بندی آب در شهر یاسوج در این موقع از سال نگران کننده است .

هر چند گفته می شود در شهر یاسوج کمبود آب باعث جیره بندی و قطعی می شود اما شهروندان یاسوجی دلیل این امر را بی برنامگی مسئولان امر و شکستگی انشعاب ها در سطح معابر کوچه ها و خیابان ها و عدم ترمیم آنها از سوی آبفای شهری می دانند.

هدرفت شبانه روی آب براثر شکستی لوله ها و انشعاب ها و جاری شدن آب در سطح کوچه ها و خیابان ها موضوعی است که نگرانی شهروندان را به همراه داشته و مسئولان امر نیز نشان داده اند که این موضوع چندان اهمیتی برای انها ندارد زیرا مشاهده می شود که شکستگی یک انشعاب ماه ها و سالها صدها هزار لیتر آب آشامیدنی سالم را روانه فاضلاب می کند و هیچکس نیز پاسخگو نیست.

به هر حال  نبود بارش باران و قطعی آب در شهر یاسوج در شرایط فعلی هشداری است به مسئولان امر و شهروندان که در تامین آب و همچین مصرف ان باید نهایت استفاده را برد تا در تابستان امسال از جیره بندی و قطعی های مکرر خودداری شود.

شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد بیش از 150 هزار نفر جمعیت دارد و روند حاشیه نشینی در این شهر از سالهای اخیر تاکنون افزایش قابل توجهی داشته که این امر روند تامین آب را با چالش مواجه کرده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۴۳۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فقط صدای رضا عنایتی! (عکس)

به گزارش ورزش سه، رضا عنایتی سرمربی خودروسازان و همکارانش امروز با چهره‌های برافروخته و خشمگین بابت اتفاقات بازی مقابل شمس‌آذر و از دست رفتن سه امتیاز حساس این دیدار، تمرین را آغاز کردند.

شرایط تمرین و جو سنگین حاکم بر آن به حدی بود که حتی یک لبخند ساده هم در صورت اعضای تیم دیده نمی‌شد. حسرت از دست رفتن امتیاز به فاصله دو دقیقه پس از رقم خوردن گل تساوی در قزوین، خودروسازان را دچار خشم و عصبانیت شدید کرده بود و آنها یک جلسه تمرین و ریکاوری متفاوت را سپری کردند. البته بازیکنان هم تحت تاثیر این باخت ناباورانه بودند.

جلسه سرپایی عنایتی با بازیکنان، بیشتر از روزهای عادی به طول انجامید و این شرایط باعث شد ورزشگاه ایران‌خودرو هنگام تمرین پیکان، غرق در سکوت باشد. موضوعی که ماه‌ها بود در کمپ ایران‌خودرو دیده نمی‌شد.

پیکان در دیدار مقابل شمس آذر با حساب ۲ بر یک شکست خورد آن هم در شرایطی که گل تساوی را در آخرین دقایق زد اما دو دقیقه مانده به پایان کار، گل خورد که حاصلی جز شکست نداشت.

دیگر خبرها

  • شبکه خبر ۲ صدا و سیما هک شد؟ صدای بی بی سی فارسی روی پخش زنده!
  • ناتو زنگ خطر را به صدا درآورد
  • تغییر چهره و صدای بهروز سریال پایتخت بعد ۵ سال (فیلم)
  • سمنان چگونه پایتخت کتاب ایران شد؟
  • خودداری شهروندان ازخریدتخم‌مرغ‌های نگهداری شده در یخچال واحد‌های عرضه
  • فقط صدای رضا عنایتی! (عکس)
  • طبیعت‌گردی خطرناک در کنار ببر‌های درنده (فیلم)
  • پایتخت معنوی ایران هم صدا در حمایت از طرح حجاب و عفاف
  • تسلیحات اهدایی ناتو به اوکراین، سر از نمایشگاه مسکو درآورد+ عکس
  • ناقوس جنگ را چه کسی به صدا درآورد؟/ زیباکلام: ما باعث حمله‌ی صدام به ایران شدیم/ حبیب احمدزاده: این ساده‌لوحی است صدام کینه‌ی قرارداد الجزایر را داشت