Web Analytics Made Easy - Statcounter

وبسایت رسمی برنامه نود - مربی گسترش فولاد گفت: فولاد تیم خوبی است و بالا بودن رتبه این تیم در جدول، نشان می‌دهد آنها مربی خوب و فهیمی دارند.

به گزارش وبسایت نود،  فرشاد فلاحت‌زاده در نشست خبری پیش از دیدار مقابل فولاد اظهار داشت: بازی بسته‌ای مانند بازی گذشته تیمی هجومی است مقابل تیم‌هایی که هجومی بازی می‌کنند ما هم بازی خوبی خواهیم داشت اما تیم‌هایی که بسته بازی می‌کنند زیبایی بازی را می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: باید از شرایط میزبانی به نحو احسن استفاده کنیم فرقی نمی‌کند چه تراکتور بازی می‌کتد چه گسترش فولاد تام مردم تبریز باید حمایت کنند یکی از عوامل مهم موفقیت تیم های بالای جدول استفاده از همین شرایط میزبانی است. خوشبختانه تیموریان به بازی رسیده است اما سامان را از دست داده‌ایم. بچه ها شریاط خئبی دارند با بردی که هفته قبل بدست آوردیم از نظر روحی و روانی شرایط خوبی بدست آورده‌ایم.

ادامه دارد....

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۴۳۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاسوسان صنعتی - باد آورده

جاسوسی و متوجه شدن رازهای دیگران همیشه حاصل عملیات پیچیده و عجیب و غریب نیست در طول جنگ سرد بارها و بارها چنین گنج های باد آورده ای از فناوری های نظامی نصیب هر دو طرف شده که گاه مسیر نظامی یکی از طرفین را متحول کرده است.

    

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3076229 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • زمان پایان لیگ بیست و سوم مشخص شد + برنامه بازی ها
  • حسن زاده: قهرمانی برای مردم است/ تایلند تیم خوبی بود
  • جاسوسان صنعتی - باد آورده
  • امیدواریم جلسات باشگاه فولاد در خوزستان برگزار شود
  • از روان تا درمان
  • قاسم‌پور: مدیران آگاه و سالم باشند کار فوتبال خوب پیش می‌رود
  • اقدام کریستوفر کنت برای کودکان اهوازی
  • کاپیتان تیم ملی فوتسال: تمرکز، فقط تمرکز!
  • ببینید | نماهنگ «نحن المقاومون» با صدای ابوذر روحی منتشر شد
  • فوتبالیست قرمزپوش لیگ برتری در ۷ سال فقط یک‌دقیقه بازی کرده!