Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرکرد- ایرنا - نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: هنر رسانه های ارزشی در این برهه خاص، رصد و افشای توطئه ها و دسیسه های استکبار علیه امت اسلامی است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدعلی نکونام روز پنجشنبه همزمان با روز بسیج رسانه در جمع اصحاب رسانه و مطبوعات چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: نقش رسانه ها از صدر اسلام تا امروز به صورت تبلیغ و خطابه بوده و در هر مقطعی رسانه ها نقش های متفاوتی برای مخاطبان ایفا کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی رسانه های نظام جمهوری اسلامی را به عنوان دیده بان تیزبین و زبان گویای امت اسلامی دانست و تصریح کرد: جهت گیری توحیدی و ولایی 2 ویژگی برجسته ای است که رسانه ها نباید از آن فاصله بگیرند.
امام جمعه شهرکرد، هشیاری رسانه ها در خنثی سازی دسیسه های دشمنان خارجی و ناملایمات اجتماعی یک ماه اخیر را تحسین کرد و گفت: رسانه های ولایی و متعهد با بازگویی حقایق، خط شیطانی استکبار را از مردم وفادار به نظام جمهوری اسلامی جدا کنند.
وی تاکید کرد: دشمنان انقلاب امروز درصدد پیاده کردن آخرین نقشه های خود علیه انقلاب اسلامی هستند که مقام معظم رهبری بر آن تاکید زیادی دارند.
در این دیدار برخی از خبرنگاران و اصحاب مطبوعات استان مشکلات خود را در انعکاس اخبار مطرح کردند.
21 دی ماه سالروز شهادت خبرنگار شهید غلامرضا رهبر به عنوان روز بسیج رسانه نامگذاری شده است.
خبرنگار: مرتضی شاهوردی**انتشاردهنده:جهانبخش صفری
6199/6021

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۴۳۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به رخ کشیدن گوشه‌ای از اقتدار نظام با عملیات تنبیهی وعده صادق

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ امام جمعه جرقویه در خطبه‌های نماز جمعه در مسجد امام حسن مجتبی (ع) شهر نیک آباد گفت: رسانه‌های غربی سالهاست که با موج رسانه‌ای واهی، هیمنه‌ای پوشالی از قدرت نظامی اسرائیل و همچنین آمریکا برای جهانیان ساخته بودند که دلاورمردان سپاه موفق شدند تبلیغات دروغین آمریکا و هم رژیم کودک کش اسرائیل، را برای جهانیان آشکار کردند.
حجت الاسلام اسماعیل اسدپور با تأکید بر حمایت همه جانبه ملت از پاسخ قاطع ایران به اسرائیل گفت: فضای روانی جامعه پس از این پاسخ دندان شکن، فضای شادی و آرامش بوده و هست و چنانچه استکبار بخواهد بار دیگر شیطنت کند، قطعاً پاسخی دریافت خواهد کرد که شاید آخرین پاسخ باشد.

دیگر خبرها

  • شکسته شدن هیمنه استکبار با ید قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران
  • آیت‌الله علم‌الهدی: سپاه در عملیات وعده صادق استکبار را ذلیل کرد
  • عملیات «وعده صادق» هیمنه پوشالین اسرائیل غاصب و استکبار جهانی را هویدا ساخت
  • علم‌الهدی: ذلیل شدن استکبار در عملیات وعده صادق
  • سپاه پاسداران همواره توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است
  • عملیات «وعده صادق» هیمنه پوشالی اسراییل را شکست
  • رژیم صهیونیستی پشتوانه تمامی فتنه‌ها است
  • به رخ کشیدن گوشه‌ای از اقتدار نظام با عملیات تنبیهی وعده صادق
  • عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی استکبار جهانی را در هم فرو ریخت
  • وعده صادق، شکست دنیای استکبار