Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@10:22:33 GMT

ارتفاعات اولنگ رامیان سفیدپوش شد/ تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۴۳۹۱۴

ارتفاعات اولنگ رامیان سفیدپوش شد/ تصاویر

ارتفاعات اولنگ رامیان این روزها شاهد برف زیبایی است که با خلق تصاویری زیبا، گردشگران و مسافران زیادی را به خود جذب می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گل رامیان، ارتفاعات اولنگ رامیان این روزها شاهد برف زیبایی است که با خلق تصاویری زیبا، گردشگران و مسافران زیادی را به خود جذب می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جنگل النگ در ارتفاعات 2800 متری شهرستان رامیان و در مسیر جاده رامیان به شاهرود قرار دارد.

 این منطقه تفریحی در نیمی از سال پوشیده از برف است و تابستان های فوق العاده خنکی دارد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۴۳۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم‌قسم شدن مدیران مناطق آزاد برای جذب گردشگران غرب آسیا

مدیرکل گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی شورای‌عالی مناطق آزاد گفت: مدیران گردشگری و نمایندگان مناطق آزاد و ویژه اقتصادی برای جذب حداکثری بازار گردشگری غرب آسیا هم‌قسم شدند.

به گزارش ایسنا، محمدفرزاد میرزایی قلعه با اشاره به برگزاری کارگاه دوروزه با هدف شناسایی و حل مسائل پیش روی جذب بازار گردشگری غرب کشور، اظهار کرد: مناطق آزاد در سال ۱۴۰۲ میزبان بیش از ۶۰ میلیون بازدید بود، که از این تعداد بالغ بر دو میلیون و ۵۰۰ هزار نفر ـ اقامت مسافر خارجی بودند، که بیشتر آنها از بازار گردشگری عراق بودند.

مدیر کل گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی شورای‌عالی مناطق آزاد در ادامه گفت: با توجه به نظام مسائل مناطق آزاد در این نشست دوروزه، اهم مسائل به تفکیک شناسایی و راحل آن مشخص شد و امید داریم با توجه به هدف‌گذاری سه میلیون و ۵۰۰ هزار نفر ـ اقامت مسافر خارجی در سال ۱۴۰۳ بتوانیم سهم قابل دفاعی از بازار گردشگری غرب آسیا را برای ایران رقم بزنیم.

میرزایی افزود: در این نشست دوروزه که در قالب کارگاه دانش‌افزایی برگزار شد از اساتید و فعالان بخش خصوصی دعوت شد تا برای برگزاری رویدادها و نمایشگاه‌های بین‌المللی در کشورهای پیرامون ایران، با هدف معرفی ظرفیت‌ها و شکل‌گیری زنجیره ارزش گردشگری برای کشور، گام‌های مثبتی برداشته شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هم‌قسم شدن مدیران مناطق آزاد برای جذب گردشگران غرب آسیا
  • نجات گردشگران مفقود شده در مسیر کوهنوردی پردیس
  • بهترین سواحل سریلانکا که باید ببینید
  • برداشت توت فرنگی رامیان+تصاویر
  • تخریب پل سید کلاته رامیان رفت و آمد را مختل کرد
  • جنگل فندقلو میزبان گردشگران و اردوهای دانش آموزی
  • توت فرنگی رامیان
  • میزان خسارت بارش شدید باران و رانش در رامیان چقدر بود؟
  • بدون خسارت بودن رانش زمین در روستای کشکک رامیان
  • (تصاویر) توت فرنگی رامیان