Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-03-28@21:03:28 GMT

خط حزب‌الله ۱۱۶/ حمله به امید مردم

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۴۳۹۳۲

خط حزب‌الله ۱۱۶/ حمله به امید مردم

به گزارش جهان نيوز، صدو شانزدهمین شماره خط حزب‌الله با عنوان «حمله به امید مردم»، با یادداشتی  به هشدار این روزهای رهبر انقلاب درباره‌ برنامه سه‌گانه‌ دشمن، و راه‌های غلبه بر آن پرداخته است.  در بخشی از متن چنین می‌خوانیم:

آنچه در هفته‌های اخیر در کشور اتفاق افتاد، بخشی از پروژه‌ «کوتاه‌مدت» دشمن، برای رسیدن به هدف «میان‌مدت» و «بلندمدت» او بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیستم اردیبهشت‌ماه امسال، درست نهُ روز قبل از انتخابات، رهبر انقلاب، راهبرد و اهداف سه مرحله‌ای دشمن را بیان کردند: «دشمن یک هدف کوتاه‌مدّت دارد، یک هدف میان‌مدّت دارد، یک هدف بلندمدّت دارد. هدف کوتاه‌مدّت دشمن به هم زدن امنیّت کشور است، ایجاد آشوب و فتنه در کشور است... هدف میان‌مدّت آنها مسئله‌ اقتصاد کشور است... مردم بایستی از جمهوری اسلامی و از نظام اسلامی به‌خاطر مشکلات معیشتی ناامید و مأیوس بشوند... هدف بلندمدّت هم، اصل نظام اسلامی است.» (۱۳۹۶/۰۲/۲۰)

گزارش هفته‌‌ این شماره از نشریه نیز با عنوان «روزآمد شدن قلب فرهنگی شهر» به نکته‌هایی درباره انتصاب رئیس جدید شورای سیاستگذاری ائمه جمعه‌ کشور پرداخته است.

صفحه سوم نشریه نیز با توجه به اهمیت دیدار روز ۱۹ دی مردم قم با رهبر انقلاب، به هشت نکته‌ مهم رهبر انقلاب درباره شرایط روز کشور اختصاص یافته است.

همچنین «نیکی هیلی بار دیگر آمریکا را به انزوای خجالت‌آور کشاند»، عنوان گزارش رصدی این هفته از نشریه است که به ماجرای شکست و انزوای آمریکا در شورای امنیت اشاره کرده است.

دستور رهبری برای حل مشکلات مؤسسات مالی، روایت رهبر انقلاب از ماجرای اغتشاشات اخیر، وعده الهی این است: اگر احساس ناامیدی نکردید پیروزید، تشکل‌ها از ایجاد بداخلاقی و اهانت پرهیز کنند، تبلیغات اسلامی امیدبخش جامعه است، زن‌ها می‌توانند زندگی را شیرین‌تر کنند و... عناوین بخش‌های دیگر نشریه خط حزب‌الله است که مخاطبین گرامی می‌‌توانند با مراجعه به نشریه این مطالب را مورد مطالعه قرار دهند.

 صدوشانزدهمین شماره‌ خط حزب‌الله به روح پرفتوح شهید احمد کاظمی و شهدای سانحه هوایی سپاه تقدیم شده ‌است.

منبع:باشگاه خبرنگاران

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۴۳۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترس دشمن از گسترش انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، حجت‌الاسلام قاسم روان‌بخش، صبح امروز در مراسم گرامیداشت شهدای دهم فروردین یزد در مسجد روضه محمدیه‌ی یزد با گرامیداشت یاد و خاطره‌ی شهدای انقلاب اسلامی بویژه شهدای قیام دهم فروردین در یزد گفت: امروز به برکت خون شهدا و پایداری مردم در عرصه‌های مختلف، انقلاب اسلامی در جهان می‌درخشد. 

وی خاطرنشان کرد: پس از قیام مردم قم و تبریز سومین استانی که به پا خواستند مردم استان یزد بودند که چهلم شهدای تبریز را گرفتند و منشأ حرکتی فراگیر در سطح کشور شدند که در نهایت منجر به پیروزی انقلاب اسلامی شد.  حجت‌الاسلام روانبخش گفت: جمهوری اسلامی ایران مدل جدیدی از حکمرانی را به دنیا نشان داد و رسماً اعلام کرد که اسلام حرف تازه‌ای دارد و این حرف‌ها کاملاً مستند و قابل‌دفاع است.  عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: استکبار و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی همه‌ی تلاش خود را بکار گرفته اند تا این مدل موفق نباشد و در سطح جهان‌گسترش پیدا نکند؛ ولی به فضل الهی و مدیریت رهبر معظم انقلاب اسلامی توانسته‌ایم در همه‌ی ابعاد موفق باشیم. حجت‌الاسلام روانبخش به انتخابات اخیر کشورمان اشاره کرد و گفت: در حالیکه دشمن همه‌ی توان خود را به کار گرفته بود که مردم مشارکت نداشته باشند، اما مردم با حضور خود ثابت کردند همچنان میدان دار انقلا هستند.  وی اظهار داشت: دو استان پیشتاز بودند در افزایش مشارکت نسبت به دوره قبل که این دو استان شامل قم و یزد بود. مراسم سالروز قیام خونین دهم فروردین یزد در سال ۵۷ و ۱۲ فروردین سالروز استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با حضور آیت ا... ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، فاطمی استاندار، جوکار نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، جمعی از روحانیان، مسئولان و قشر‌های مختلف مردم قدرشناس و همیشه در صحنه یزد در مسجد روضه محمدیه برگزار شد.

دیگر خبرها

  • شعارهای سال به گفتمان تبدیل شود
  • دیدار زیاد النخاله با رهبر انقلاب
  • دیدار زیاد نخاله با رهبر انقلاب
  • ترس دشمن از گسترش انقلاب اسلامی
  • رهبر انقلاب: مقاومت بی‌نظیر نیروی مقاومت و مردم غزه به اسلام عزت بخشیده/ ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس دفتر سیاسی حماس: جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • رهبر انقلاب: ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • رهبر انقلاب: جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • رهبر انقلاب در دیدار اسماعیل هنیه: مقاومت بی‌نظیر نیروی مقاومت و مردم غزه به اسلام عزت بخشیده است/ جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد/ اقدامات تبلیغاتی مقاومت فلسطین جلوتر از دشمن صهیونیستی بوده است
  • رهبر انقلاب به اسماعیل هنیه: مقاومت بی‌نظیر نیروی مقاومت و مردم غزه به اسلام عزت بخشیده است