Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع سابق بارسلونا درباره ستاره تیم آبی و اناری‌پوش ادعای عجیب و دور از ذهنی را مطرح کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اریک آبیدال ، مدافع فرانسوی سابق بارسلونا در اظهاراتی جنجالی ادعا کرد در دوران مبارزه‌اش با بیماری سرطان کبد از سوی لیونل مسی، فوق‌ستاره تیم آبی و اناری‌پوش از ارسال ویدئوی مراحل درمان به هم‌تیمی‌هایش منع می‌شد!

او در این باره گفت:

یک بار برای مسی فیلمی فرستادم و برای او و تیم آرزوی موفقیت کردم اما در جواب نوشت با ارسال این‌گونه ویدئوها روحیه من و تیم را خراب نکن! در آن فیلم خیلی لاغر شده بودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌خواستم به همبازی‌های خودم ثابت کنم یک جنگجو هستم و بگویم که آن‌ها با دیدن من در آن شرایط می‌توانند بر تلاش خودشان بیفزایند اما متاسفانه مسی رفتار نامعقولی داشت

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۴۳۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره پرسپولیس مقابل تیم سابق اما با لباس شخصی

به گزارش "ورزش سه"، یکی از جذاب‌ترین خریدهای این فصل پرسپولیس یاسین سلمانی بود اما یک بدشانسی بزرگ برای این بازیکن جوان و باشگاه جدیدش باعث شد او تمام فصل را از دست بدهد.

سلمانی که در سپاهان چهره شده بود، در تابستان پرسپولیسی شد اما به علت مصدومیت رباط صلیبی‌اش نتوانست با پیراهن سرخ مقابل سپاهانی‌ها بازی کند.

او که آخرین مراحل مصدومیتش را سپری می‌کند در این هفته به استادیوم آزادی رفت و شاهد تقابل پرسپولیس و سپاهان بود. حضور یاسین برای فصل بعد می‌تواند اسکواد پرسپولیس را جذاب‌تر کند.

دیگر خبرها

  • قرمز‌ها دل نگران خروج ستاره‌ها در دوران «پسا کلوپ»؛ آیا محمد صلاح و فان دایک از لیورپول می‌روند؟
  • ستاره پرسپولیس مقابل تیم سابق اما با لباس شخصی
  • گری نویل در خصوص باخت 7-0 به بارسلونا؛ انریکه تحویلم نگرفت و به او فحش دادم!
  • ستاره سابق پی‌اس‌جی به بارسا پیشنهاد شد
  • وراتی خود را به بارسلونا پیشنهاد داد
  • اخراج عالیشاه اشتباه بود؛ پنالتی برای پرسپولیس گرفته نشد
  • ناراحتی ستاره بارسا از لوا: نگذاشت من گل بزنم!
  • وقت آن نرسیده آمریکا به رفتار دوگانه در قبال غزه و اوکراین پایان دهد؟
  • پیشنهاد ۸۵ میلیون یورویی شیاطین سرخ به ستاره بارسلونا
  • فردا بازی سختی برای بازیکنان است/ علی عدنان انضباط نداشت