Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون فوتبال عربستان در اقدامی عجیب اعلام کرد که ملی پوشان این کشور در تمرینات آماده سازی خود برای جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه می توانند روزه نگیرند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

عادل عزت ، رئیس فدراسیون فوتبال عربستان در اقدامی عجیب و غریب روز گذشته در یک نشست خبری اعلام کرد که برای بازیکنان تیم ملی فوتبال عربستان برای برنامه پنجم تیم ملی عربستان در راه آماده سازی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه که مصادف با ماه مبارک رمضان است، مجوزی صادر کند تا بازیکنان روزه نگیرند زیرا فشردگی تمرینات در آن زمان زیاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اقدام سعودی ها در حالی است که عربستان کشوری مسلمان و به نوعی با وجود بیت الله و مسجد النبی مرکز اسلام است اما خوردن روزه برای ملی پوشان خود را جایز دانسته است

فارس

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۴۴۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الاهلی به دنبال هافبک جوان اتلتیکومادرید

تیم فوتبال الاهلی عربستان ستاره ۲۱ ساله اتلتیکو مادرید را در فهرست خریدهای تابستانی‌اش قرار داده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، گزارش رسانه‌های اسپانیایی حاکی از آن است که باشگاه الاهلی جده می‌خواهد برای جذب یکی از ستاره‌های اتلتیکومادرید در فصل نقل‌وانتقالات تابستانی دست به کار شود.

پابلو باریوس، ستاره 21 ساله اتلتیکومادرید مورد توجه الاهلی عربستان قرار داد و مدیران این تیم شهر جده معتقدند این بازیکن می‌تواند خریدی سودمند باشد، زیرا با وجود سن کم در این فصل 31 بازی در ترکیب تیمش به میدان رفته است.

ستاره 21 ساله یوونتوس در رادار الاتحاد

الاهلی عربستان در فصل گذشته بازیکنان سرشناسی همانند ریاض محرز و روبرتو فیرمینیو را جذب کرد، اما شانسی برای قهرمانی در لیگ حرفه‌ای عربستان ندارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دنبال تحقق خواسته هواداران تراکتور هستیم
  • الاهلی به دنبال هافبک جوان اتلتیکومادرید
  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم
  • با اعلام رییس صدور کمیته مجوز حرفه‌ای : AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • عربستان به دنبال جذب سرمایه‌گذار برای پروژه نئوم
  • ای‌اف‌سی واگذاری استقلال و پرسپولیس را تأیید کرد
  • زارعی: واگذاری سرخابی‌ها از سوی AFC تایید شد
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها
  • استمرار طرح صدور گواهینامه یک روزه موتورسیکلت
  • یک روزه گواهینامه موتور بگیرید!