Web Analytics Made Easy - Statcounter

نعمت اله آلبوغبیش در گفت و گو با خبرنگار برنا برلزوم برگزاری هر چه باشکوه تر اولین کنگره سراسری بزرگداشت شاعر اهل بیت علیهم السلام ((شیخ هاشم کعبی دورقی)) تأکید کرد و اظهارکرد : این کنگره با حضور مهمانان استانی روز دوشنبه 25/10/96 در محل سالن ملافاضل سکرانی واقع در اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان برگزار می شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 معاون فرماندار شادگان با اشاره به زندگینامه شیخ هاشم کعبی دورقی و اشعار وی در مدح اهل بیت علیهم السلام افزود : این کنگره به منظور ارج نهادن به این شخصیت مهم وتکریم و پاسداشت و بهابخشی به شعر آیینی وشاعران ائمه اطهار علیهم السلام برگزار می شود .

 

وی بر ضرورت تمهیدات لازم در جهت همکاری با حرکتهای خود جوش مردمی در برگزاری مراسم ایام فاطمیات نیز تأکید کرد و از حضور کم نظیر مردم ولایی شادگان در راهپیمایی محکومیت اغتشاشگران و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری و آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تقدیر وتشکر کرد .

 

آلبوغبیش در ادامه با تأکید بر اطلاع رسانی مناسب برای حضور فعال و موثر شعرا ، ادبا ، نخبگان و سایر اقشار مرتبط در کنگره سراسری بزرگداشت شیخ هاشم کعبی دورقی اهوازی ، اجرای تمهیدات لازم جهت فضاسازی محیط شهری و روستایی توسط شهرداران و دهیاران با مد نظر قرار دادن دهه فجر و ایام فاطمیه را خواستار شد .

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۴۴۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کنگره روز ملی خلیج فارس در بوئین میاندشت + فیلم

دهم اردیبهشت ماه یادآور از خودگذشتگی‌های مردمانی دلاور که با مجاهدت خود تسلط و اشغال پرتغالی‌ها را در خلیج فارس پایان داد. به همین مناسبت در تقویم کشورمان این روز را روز ملی خلیج فارس نامگذاری کردند و به پاسداشت این روز همه ساله مراسم‌های ویژه‌ای برگزار می‌شود.

شهروند خبرنگار ما با ارسال فیلم کنگره‌ای که به همین مناسبت روز گذشته در سالن ورزش آزادی واقع در خیابان قدس شهرستان بوئین میاندشت برگزار شد را به اشتراک گذاشت.

منبع: شهروند خبرنگار - اصفهان

بیشتر بخوانید:

«دریای پارس» یادگاری برای ایران به بهانه روز خلیج فارس

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • دهه کرامت فرصت مناسبی برای برگزاری جشن‌های مردمی است
  • برگزاری مراسم گرامیداشت تولد مختومقلی فراغی شاعر ایرانی قوم ترکمن در همه شهرستان‌های گلستان
  • دهه کرامت فرصتی مناسب برای تببین جایگاه اهل بیت علیهم السلام
  • برگزاری مراسم گرامیداشت تولد مختومقلی فراغی شاعر شعر ترکمن در همه شهرستان‌های گلستان
  • شاعر نیشابوری برگزیده ششمین کنگره ملی شعر خلیج فارس
  • ۳۷۰۰ برنامه ویژه بزرگداشت هفته معلم در هرمزگان اجرا می‌شود
  • برگزاری کنگره روز ملی خلیج فارس در بوئین میاندشت + فیلم
  • اژه‌ای:‌ حجاب مسأله مهم کشور است
  • حفظ سرمایه اجتماعی با برگزاری مطلوب کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • استفاده از زندگینامه شهدای بین المللی در کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان