Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار اصفهان گفت: فاز نخست و اصلی موزه دفاع مقدس به مساحت ۸ هزار مترمربع با تدابیری که اندیشیده شد در هفته دفاع مقدس سال آینده یعنی اوایل مهرماه سال ۹۷ به بهره‌برداری می‌رسد. ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۲ استانها اصفهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، محسن مهرعلیزاده پیش از ظهر امروز در حاشیه جلسه هیئت‌امنای مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس اصفهان در جمع خبرنگاران با اشاره به مدت‌زمان طولانی آغاز پروژه موزه دفاع مقدس، اظهار داشت: سال 1376 احداث این مرکز در دستور کار قرارگرفته بود که در حال حاضر 20 سال از آن می‌گذرد و هنوز فاز نخست آن به بهره‌برداری نرسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بزرگ‌ترین مشکل موجود را عدم و کمبود در تأمین بودجه اتمام این پروژه عنوان کرد و افزود: در این جلسه تأمین 8 میلیارد تومان از 15 میلیارد تومان موردنیاز اتمام فاز نخست توسط دولت قبول شد.

رئیس هیئت‌امنای مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس اصفهان ادامه داد: همچنین تأمین مابقی بودجه موردنیاز بر عهده سایر اعضای هیئت‌امنای مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس اصفهان با محوریت اتاق بازرگانی اصفهان گذاشته شد.

وی با تأکید اینکه از تجهیزات مدرن رسانه‌ای در این مرکز بهره‌گیری خواهد شد، اظهار داشت: با چنین تکنولوژی‌هایی انتقال فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت به نسل‌های جدید انقلاب انجام خواهد پذیرفت و نکته حائز اهمیت در این مسئله تغییر محتواهای نمایش در زمان‌های مختلف است که افراد مکرر به این مجموعه مراجعه خواهند کرد.

مهرعلیزاده با اشاره به فازبندی‌های این مجموعه، گفت: فاز نخست و اصلی این پروژه به مساحت 8 هزار مترمربع با تدابیری که اندیشیده شد در هفته دفاع مقدس سال آینده یعنی اوایل مهرماه سال 97 به بهره‌برداری می‌رسد.

وی بیان کرد: امیدواریم بتوانیم با استفاده از تکنولوژی‌های مدرن فرهنگ ایثار و مقاومت را به‌خوبی برای نسل‌های آینده تبیین کنیم.

استاندار اصفهان اظهار داشت: در همین جلسه قرار شد تا برای چگونگی و زمان بهره‌برداری از این مرکز فرهنگی بین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و شهرداری اصفهان جلساتی برگزار و توافقاتی صورت گیرد.

انتهای پیام/

R41346/P1336/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۴۴۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح چند هزار میلیارد پروژه شهری طی دهه کرامت در قم

شهردار قم گفت: بیش از چندین هزار میلیارد پروژه در ایام دهه کرامت در قم افتتاح خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سید مرتضی سقائیان‌نژاد در نشست دهه کرامت که در سالن جلسات آستان مقدس حضرت معصومه(س) برگزار شد، گفت: اگر قم و مشهد دارای کرامت هستند، به دلیل وجود بارگاه ملکوتی آستان مقدس حضرت معصومه(س) و آستان قدس رضوی(ع) است.

وی افزود: بیش از 65 موضوع برنامه‌های مختلفی را در ستاد شهرداری قم خواهیم داشت.

شهردار قم با اشاره به اینکه بیش از چندین هزار میلیارد پروژه در ایام دهه کرامت در قم افتتاح خواهد شد، بیان کرد: همچنین به نام گرامی‌داشت دهه کرامت برنامه نشست شوراهای اسلامی شهرهای کشور به میزبانی قم برگزار خواهد شد.

ارائه اسکان به زائران در مسجد جمکران

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران نیز در این نشست گفت: برنامه‌های مختلفی را با محوریت همکاری و هم‌افزایی با آستان مقدس حضرت معصومه(س) در نظر گرفته‌ایم.

حجت الاسلام مهدی حسین آبادی با بیان این که در کنار اقدامات فرهنگی در بحث اسکان زائران حرم مطهر حضرت معصومه(س) همکاری خواهیم داشت، افزود: سال گذشته نیز مسجد مقدس جمکران در بحث اسکان اقدامات مطلوبی انجام داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • موزه دانشگاه صنعتی امیرکبیر افتتاح شد
  • افتتاح چند هزار میلیارد پروژه شهری طی دهه کرامت در قم
  • برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس
  • برگزاری ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته میراث فرهنگی در گیلان
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود
  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • بهره‌برداری از بخش نخست رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • زنجیره افتتاح پروژه‌ها در شهر اصفهان آغاز می‌شود/ تشکیل شوراها موجب جهش در مدیریت شهری شد