Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نیمه نخست سه بازی همزمان در روز نخست هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در نخستین روز هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال 3 بازی به صورت همزمان درحال برگزاری است که نیمه اول آنها به پایان رسیده است.

* نفت تهران صفر - تراکتورسازی  صفر

* استقلال خوزستان یک - پدیده صفر   
گل: وحید نامداری(42)

* پیکان صفر - سپیدرود رشت صفر

انتهای پیام/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۴۵۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترس از سقوط دوباره به جان عنایتی افتاد!

به گزارش "ورزش سه"، خودروسازان پایتخت که در چند بازی متوالی با کسب پیروزی های خوب توانستند خود را در جدول رده‌بندی لیگ تا حد زیادی بالا بکشند و از منطقه خطر دور شوند، حالا چند هفته‌ای است از نظر نتیجه‌گیری چندان شرایط خوبی ندارند و دو باخت متوالی در بازی های اخیر هم آنها را نگران کرده است.

پیکان در دو هفته گذشته با دو گل دیرهنگام مقابل شمس‌آذر در قزوین و آلومینیوم در تهران بازنده شد تا 6 امتیاز حساس را از دست بدهد. خودروسازان با اندوخته 25 امتیازی در رده دوازدهم قرار دارند و با توجه به 22 امتیازی بودن نساجی، استقلال خوزستان و فولاد و البته با نگاهی به بازی های آینده آنها همچنان نگرانی هایی بابت سقوط شاگردان عنایتی وجود دارد.

پیکان در 4 هفته پایانی لیگ برتر با ذوب‌آهن، تراکتور، فولاد و استقلال بازی خواهد کرد. 4 تیمی که هرکدام برای بهبود جایگاه خود در جدول تلاش خواهند کرد. از طرف دیگر یکی از بازی‌های پیکان با رقبای مستقیم خود یعنی فولاد خوزستان در اهواز است و بازی آخر این تیم هم با استقلال تهران است که برای قهرمانی تلاش می‌کند.

رضا عنایتی سرمربی پیکان در تمرین روز گذشته تیمش هم نگرانی خود بابت کسب نتایج ضعیف در دو هفته گذشته را به بازیکنان گوشزد کرده و حالا خودروسازان برای بهبود شرایط شان باید تمام تلاش خود را به کار بگیرند تا از خطر سقوط رهایی یابند.

دیگر خبرها

  • نامه رسمی پرسپولیس با اشاره به استقلال!
  • ترس از سقوط دوباره به جان عنایتی افتاد!
  • بدبیاری استقلال؛ پیکان هم برای بقا می‌آید
  • خوشحالی گوهری پس از پرسپولیس (عکس)
  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط! / پیکان به‌سمت دره / تراکتور به جاده آسیا برگشت
  • نتیجه تساوی عادلانه بود/ بازیکنان تیم ما در نیمه‌های دوم انگیزه زیادی دارند
  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط! / پیکان به‌سمت دره
  • شکار ۳ امتیازی آلومینیوم از تهران/شاگردان حسینی موقتا در رده هشتم
  • انگیزه‌های خاص ستاره جوان آلومینیوم!
  • سردار آزمون چند دقیقه مقابل یوونتوس بازی کرد؟