Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-19@22:37:53 GMT

کریستین پاول مورد توجه آرسنال

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۴۵۵۹۹

کریستین پاول مورد توجه آرسنال

ستاره بوکاجونیورز مد نظر مسئولان باشگاه آرسنال قرار گرفته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

باشگاه آرسنال در آستانه از دست دادن ستاره خود قرار دارد. در همین راستا مسئولان این باشگاه در تلاش هستند تا جایگزین مناسبی برای الکسیس سانچز پیدا کنند.

در همسین راستا شنیده می‌شود باشگاه آرسنال به دنبال ستاره بوکاجونیورز یعنی کریستین پاول است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جذب این مهاجم برای آرسنالی‌ها حدود ۲۷ میلیون پند آب می‌خورد.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۴۵۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جامعه نخبگان مورد توجه مسئولان قرار گیرد

حجت الاسلام شعبانی شعبانی موثقی در همایش گرامیداشت روز ملی دندانپزشک با قدردانی از خدمات جهادی انجام شده از سوی گروه جهادی شهید همدانی، گفت: جمع حاضر نخبگان کشور هستند و این خدمات جهادی انجام شده، بزرگ، ارزشمند و قابل تقدیر است.

او با بیان اینکه در روز افراد بسیاری برای نداشتن هزینه درمان به دفتر مراجعه می‌کنند، گفت: خوب است سهمیه‌ای را برای خود قرار دهید و در روز تعدادی از افراد بی‌بضاعت و کم برخوردار را درمان کنید و بدانید که برکت زندگی شما در این کار است.

امام جمعه همدان با تأکید بر اهمیت مسئله سلامت در جامعه، گفت: در حوزه سلامت، نه سیاست و نه ثروت نمی‌تواند دخالت کند و حتی در آن مصلحت سنجی نیز نمی‌تواند دخالت داشته باشد، زیرا که فعالیت در این عرصه یک کار کاملا کارشناسی است و با سلامت جامعه مواجه است.

استاندار همدان هم گفت: دوران همه‌گیری ویروس منحوس کرونا خدمت‌رسانی جهادی به حوزه سلامت سرایت کرد و نقش‌آفرینی جهادی کادر درمان را شاهد بودیم. 

علیرضا قاسمی فرزاد با تأکید بر اینکه فعالیت گروه‌های جهادی حوزه سلامت باید آغازی بر گسترش خدمت‌رسانی به اقشار محروم و کم برخوردار باشد، گفت: گروه‌های جهادی منشأ اثر خیر در زمینه‌های عمرانی، احداث مسکن محرومان و کمک رسانی در بحران‌های طبیعی بوده‌اند و امروز نیز شاهد خدمت رسانی در عرصه درمانی هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • عواقب حذف دردناک: 4 ستاره در لیست فروش آرسنال
  • جامعه نخبگان مورد توجه مسئولان قرار گیرد
  • مسئولان به جامعه نخبگان توجه داشته باشند
  • اعلام رای کمیته انضباطی درباره شکایت ذوب آهن از پرسپولیس
  • ستاره بایرن: اول رئال، بعد فینال تمام آلمانی!
  • تردید ستاره آرسنال: خبری از تمدید نیست
  • عملکرد ضعیف ستاره آرسنال: همه‌ش صفره!
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 1 - آرسنال 0
  • شبیخون تیم متمول به باشگاه سرخ
  • خیال آرتتا راحت: ستاره اصلی به بایرن رسید