Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-16@22:22:48 GMT

مهارت های مسوت اوزیل گزینه مدنظر منچستریونایتد

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۴۵۸۰۴

‍‍‍‍‍‍

دریافت فیلم دانلود با کیفیت 360 دانلود با کیفیت 480 دانلود با کیفیت 720 دانلود با کیفیت 1024

مهارت ها و تکنیک های برتر مسوت اوزیل ستاره تیم فوتبال ارسنال که زمزه هایی از علاقه تیم منچستریونایتد به این بازیکن شنیده می شود را آماده کرده ایم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در این کلیپ برای شما مهارت ها و تکنیک های برتر مسوت اوزیل ستاره تیم فوتبال ارسنال که زمزه هایی از علاقه تیم منچستریونایتد به این بازیکن شنیده می شود را آماده کرده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسعود اوزیل (به آلمانی: Mesut Özil) (زاده ۱۵ اکتبر ۱۹۸۸ در گلزنکیرشن) بازیکن فوتبال آلمان است که در آرسنال و تیم ملی آلمان بازی می‌کند. به او لقب پادشاه پاس را داده‌اند و از سوی فیفا آقای پاس گل جهان معرفی شده است. او قابلیت بازی با توپ، پاس‌های عالی و قدرت دید بالایی دارد. اولین تیم او وستفالیا ۰۴ بود که تیمی محلی در منطقه شالکه است، پس از آن به شالکه ۰۴ ملحق شد و اولین بازیش برای این تیم را در ۱۷ سالگی انجام داد و به یکی از پدیده‌های تیمش مبدل شد. در دومین فصل مورد اعتماد اسلومکا، مربی جدید تیم قرار نداشت. پدر اوزیل از این وضعیت خسته شد پس از رد پیشنهاد تمدید قرارداد یک میلیون یورویی توسط شالکه، پسرش را راهی وردربرمنی کرد که به دنبال جانشینی برای دیگو بود. بازیکن برزیلی به باشگاه فوتبال یوونتوس رفت و اوزیل با ۴٫۵ میلیون یورو به باشگاه فوتبال وردربرمن رفت تا ناجی این تیم باشد و بعد آن اوزیل با بستن قراردادی به ارزش ۱۵ میلیون یورو به رئال مادرید اسپانیا پیوست. اوزیل در پس از سپری کردن دوره درخشان در رئال مادرید در فصل آخر حضور خود با قراردادی به قیمت ۴۲٫۵ میلون پوند به باشگاه آرسنال پیوست. او در سال ۲۰۱۴ همراه با تیم ملی آلمان قهرمان جام جهانی برزیل شد.

 

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۴۵۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عنوان بهترین بازیکن لیگ آلمان به ورزشکار چهارمحالی رسید

به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری، بهنام یخچالی لژیونر استان، به عنوان بهترین بازیکن لیگ بسکتبال آلمان در ماه مارس انتخاب شد.

بیشتر بخوانید 

آغاز رقابت‌های بسکتبال قهرمانی نخبگان کشور در شهرکرد

یخچالی پیش از این هشت سال در تیم پتروشیمی بندر امام حضور داشت.

بهنام یخچالی دهکردی با ۱.۹۱ سانتیمتر قد بازیکن گارد دوم و عضو تیم ملی بسکتبال ایران است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • برچسب قیمت سنگین اورتون روی مدافع مدنظر منچستریونایتد
  • یوونتوس، رقیب اینتر در راه جذب آنتونی مارسیال
  • جنجال جدید ستاره منچستریونایتد و برخورد شدید تن‌هاخ
  • آندره اونانا: مزد زحماتم را با لطف هواداران منچستریونایتد گرفتم
  • عاقبت لایک‌های جنجالی: الخاندرو گارناچو توسط اریک تن هاخ تنبیه می‌شود!
  • سولسشیر در آستانه چالشی جدید؛ چرا اسطوره منچستریونایتد در انتخابش، واسوس به خرج می‌دهد؟
  • عنوان بهترین بازیکن لیگ آلمان به ورزشکار چهارمحالی رسید
  • زیزو در مدار مونیخ؛ اسطوره تیم ملی فرانسه به آلمان می رود؟
  • «اوزونیدیس» گزینه هدایت تیم ملی فوتبال یونان شد
  • ورزشکار چهارمحال و بختیاری بهترین بازیکن لیگ بسکتبال آلمان