Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار با اشاره به مشکل تأمین بودجه در مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس اصفهان، گفت: بر اساس جلسه هیئت‌امنا که امروز برگزار شد قرار بر این است که از مجموعه بودجه ۱۵ میلیارد تومانی موردنیاز برای تکمیل فاز اول این مجموعه، هشت میلیارد تومان توسط دولت تأمین شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازندای اصفهان؛ محسن مهرعلیزاده پیش از ظهر امروز در حاشیه جلسه هیئت‌امنای مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس اصفهان در جمع خبرنگاران گفت: آغاز این مجموعه از سال 76 انجام‌گرفته که با گذشت 20 سال هنوز به اتمام نرسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار و رییس هیئت‌امنای مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس اصفهان با بیان اینکه در انجام این پروژه با مشکل کمبود و تأمین بودجه روبرو شده اند، اظهار کرد: احداث این مجموعه فکر خوبی بوده و هست.

وی از به‌کارگیری روز و مدرن در این مجموعه گفت و افزود: از سیستم‌های صوتی، تصویری و دیجیتال به منظور انتقال فرهنگ ایثار و شهادت، صحنه های جنگ و مقاومت در این مرکز استفاده خواهد شد.

مهرعلیزاده با بیان اینکه این مجموعه در سه فاز پیش‌بینی‌شده است، خاطرنشان کرد: فاز اول در مساحت هشت هزار مترمربعی خواهد بود که شامل سالن آمفی تئاتر، تجهیزات رسانه ای مدرن و کتابخانه می شود، فاز دوم در فضای باز خواهد بود و فاز سوم مجموعه آمفی تئاتر، سالن های کنفرانس و پارکینگ طبقاتی خواهد بود.

رییس هیئت‌امنای مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس اصفهان این مرکز را مجموعه ای کامل عنوان و اظهار کرد: این مجموعه خواهد توانست برای نسل نوجوان و جوان فعلی و نسل های آینده فرهنگ ایثار و مقاومت را به خوبی تبیین کند.

وی با اشاره به مشکل تأمین بودجه در این مجموعه، گفت: بر اساس جلسه هیئت‌امنایی که امروز برگزار شد قرار بر این هست که از مجموعه بودجه 15 میلیارد تومانی موردنیاز، هشت میلیارد تومان توسط دولت و مابقی توسط اعضای هیئت امنا به ویژه اتاق بازرگانی اصفهان، کمک صاحبان صنایع و تجارت و شهرداری اصفهان تأمین شود.

مهرعلیزاده یادآور شد: بر اساس آنچه در دنیا مرسوم هست بهره برداری چنین مراکزی بر عهده شهرداری‌ها است و قرار بر این شد تا شهردار اصفهان با رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس جلسات مشترکی را برگزار کنند تا چگونگی و میزان زمان بهره برداری مشخص شود.

رییس هیئت‌امنای مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس اصفهان گفت: بهره برداری از فاز اول مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس اصفهان در هفته دفاع مقدس سال آینده انجام خواهد گرفت.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۴۵۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازار اصفهان نباید در معرض تهدید باشد/ موزه فرهنگ و تاریخ نصف جهان برای دنیا جذاب است

شهردار اصفهان گفت: هیئت امنای بازار اصفهان تشکیل شد تا سیستم حل مسائل کامل شود، بنابراین باید مدل مالی آن مشخص شود و تمام سازمان‌ها برای رفع مشکلات تلاش کنند؛ نباید فرایند انجام کار به‌گونه‌ای باشد که بازار به‌عنوان هویت و فرهنگ ما در معرض تهدید باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز_ دوشنبه دهم اردیبهشت _ در نخستین جلسه هم‌اندیشی با هیئت امنای بازار اصفهان اظهار کرد: سال‌های زیادی است که با بعضی مشکلات مواجه هستیم، انتظار از برگزاری این جلسات آن است که خروجی و رضایت عمومی مردم گزارش شود.

وی افزود: هیئت امنای بازار اصفهان تشکیل شد تا سیستم حل مسائل کامل شود، بنابراین باید مدل مالی آن مشخص شود و تمام سازمان‌ها برای رفع این مشکلات تلاش کنند؛ نباید فرایند انجام کار به‌گونه‌ای باشد که بازار به‌عنوان هویت و فرهنگ ما در معرض تهدید باشد.

شهردار اصفهان با اشاره به تأسیس هایپرها و بازارهای جدید در شهر تاکید کرد: با وجود این شرایط، بازار هنوز حرف اول را می‌زند و گردشگران زیادی برای دیدن بازار اصفهان به این شهر می‌آیند، زیرا موزه فرهنگ و تاریخ ما برای همه دنیا جذاب است.

وی با بیان اینکه وظیفه ما است به مدلی برسیم تا بازار زنده بماند و برای رسیدن به این مهم لازم است از مرحله تشریفات گذر کنیم، گفت: بازاریان نیت خیر دارند و درگیر روال اداری، نامه‌نگاری و تشریفات نیستند و لازم است دستگاه‌های اجرایی نیز به دور از تشریفات برای رفع مشکلات بازار تلاش کنند.

قاسم‌زاده تصریح کرد: بازار اصفهان مدت زمان زیادی مستقل بوده و بهتر است هیئت امنای بازار نیز به‌صورت مستقل عمل و منابع خود را تأمین کند، همچنین شهرداری اصفهان مکانی را برای تشکیل محل ویژه منتخبان بازار در نظر خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه بعضی مشکلات بازار اصفهان طی چند ماه اخیر با توجه به برگزاری انتخابات رفع شده است، گفت: امیدواریم به دست هیئت امنا و انجام وظیفه دستگاه‌ها یک گره از مشکلات شهر باز شود و بازار ما دوباره پر رونق و جذاب‌تر از قبل شود.

کد خبر 748613

دیگر خبرها

  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • خرید بلیت موزه‌های مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران اینترنتی شد
  • برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس
  • صدور ۲۹ مجوز تأسیس موزه خصوصی طی ۲ سال گذشته
  • بازار اصفهان نباید در معرض تهدید باشد/ موزه فرهنگ و تاریخ نصف جهان برای دنیا جذاب است
  • نیاز ۲۰ میلیاردی برای تکمیل شبکه آبیاری «حوضیان»
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • لزوم تأمین منابع مالی برای تکمیل پروژه‌های آبرسانی به مشهد مقدس
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود