Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، استقلال خوزستان و پدیده مشهد در جریان دیدارهای هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 15 امروز در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم رفتند.

* دقیقه ۲۳ بازی حکیم نصاری، بازیکن استقلال خوزستان، پس از برخورد با بازیکن حریف به زمین افتاد که از دید داور خطا نبود و همین باعث شد اعتراض کادرفنی استقلال آغاز شود و عبداله ویسی در اعتراض به این اتفاق وارد زمین شد! اعتراض‌ها ادامه داشت و پس از اینکه روی اسماعیل شریفات خطا شد محمدی مکوندی، مربی استقلال خوزستان، به داور بازی اعتراض کرد و از زمین مسابقه اخراج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* یعقوب کریمی که شب گذشته به عنوان خرید جدید استقلال خوزستان معرفی شده بود با حضور در جایگاه ویژه ورزشگاه غدیر اهواز این دیدار را تماشا کرد.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۴۶۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکوهای برنابئو پرستاره از داخل زمین است (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سانتیاگو برنابئو در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به یک مکان قابل توجه تبدیل شده است. باشگاه رئال مادرید با بیش از نیم میلیون درخواست فروش بلیت مواجه بد که به سختی توانست بلیت‌های این دیدار را به فروش برساند.

در نهایت 78 هزار نفر توانستند این مسابقه را در برنابئو جدید تماشا کنند، که ریو فردیناند، اسطوره منچستریونایتد، قبل از مسابقه درباره این ورزشگاه گفت: "با اختلاف زیاد بهترین ورزشگاه جهان است."

تصویر یکی از جایگاه‌های ویژه ورزشگاه برنابئو که فرناندو آلونسو در آن حضور داشت، در فضای مجازی بازتاب زیادی داشته است. عضو افتخاری رئال مادرید نه دوست داشت این بازی حساس را از دست بدهد و نه فرصت دیدار با تماشاگرانش را.

به غیر از او در این جایگاه رائول گونزالس، کلارنس سیدورف، آلوارو آربلوا، الیور کان هم دیده شدند. ژولیو باپتیستا هم کنار این چهره‌های فوتبالی در جوار قهرمان فرمول یک جهان دیده شد.

امشب در برنابئو چهره‌های بسیار مشهوری حضور دارند. سامی خدیرا، بازیکن سابق رئال، هم در ورزشگاه حضور داشته است. در کنار اسطوره‌های بایرن مونیخ، مایکل اوون هم به چشم می‌خورد.

در کنار فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید، هربرت هاینر، رئیس بایرن مونیخ و یان کریستین دریسن، مدیر اجرایی این باشگاه آلمانی، دیده شدند که به گفته نشریه مارکا آن‌ها به رئیس رئال برای بازسازی دیدنی سانتیاگو برنابئو، تبریک گفتند.

دیگر خبرها

  • سکوهای برنابئو پرستاره از داخل زمین است (عکس)
  • استقلال خوزستان وارد کل‌کل با نساجی شد!
  • اقدام جالب باشگاه نساجی برای دیدار حساس در اهواز
  • حادثه عجیب برای فرزند مربی استقلال و از حال رفتن چند بازیکن
  • حاشیه‌های دیدار استقلال - ذوب‌آهن؛ فریاد‌های نکونام در آزادی
  • دزفولی: چشمی باید اخراج می‌شد/ دور ربیعی ملیجک نیست!+فیلم
  • کارشناس داوری: روزبه چشمی باید اخراج می‌شد؛ ربیعی جنتلمن است و اطرافش ملیجک ندارد!
  • پیکان صفر - آلومینیوم یک/ سپاهان صفر - استقلال خوزستان صفر
  • پیکان صفر - آلومینیوم صفر/ سپاهان صفر - استقلال خوزستان صفر
  • مربی خارجی تیم ملی میهمان ویژه بازی سپاهان - استقلال خوزستان