Web Analytics Made Easy - Statcounter

یوپ هاینکس بازی مقابل بایرلورکوزن را دشوار توصیف می کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

روز جمعه و در اولین دیدار از دور برگشت بوندس لیگا بایرلورکوزن میزبان شاگردان هاینکس خواهد بود. جدال این دو تیم در سال های اخیر در بای آرنا همیشه نزدیک بوده است و آخرین بار باواریایی ها مارس ۲۰۱۳ در این ورزشگاه موفق به کسب برد شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوپ هاینکس در کنفرانس خبری قبل از این بازی درباره وضعیت تیمش گفت:

با وجود وقت کمی که در اختیار داشتیم بسیار خوب کار کردیم و برای بازی فردا آماده ایم. ما با فاصله خوب و با خیال راحت در صدر جدول قرار گرفته ایم اما من به عنوان یک بازیکن و مربی یاد گرفته ام که شما هیچ وقت نباید از تلاش کردن دست بردارید. باید در تمامی بازی های بهترین عملکرد را داشته باشید.

لورکوزن:

آن ها در ۱۲ بازی پیاپی بازنده نبوده اند، و از ۲۰۱۳ بایرن مونیخ در بای آرنا پیروز نشده است. آن ها بازیکنان تکنیکی و سریعی چون بایلی، برنت و آلاریو را در اختیار دارند. به هیچ وجه بازی آسانی نخواهد بود.

وضعیت بازیکنان:

لواندوفسکی و هوملس همراه تیم به لورکوزن سفر نمی کنند. آن ها هنوز به آمادگی کافی نرسیده اند. ساندرو واگنر اکنون بدون شک گزینه اول جانشینی لواندوفسکی است، ولی من هنوز در مورد ترکیب تیم تصمیم نگرفته ام. کیمیش همراه تیم خواهد بود اما هنوز مطمئن نیستم که می تواند از ابتدا در بازی حضور داشته باشد یا نه.

آینده:

من تمامی حرف هایم را در مورد تصمیم گفته ام و هیچ وقت دوباره درباره اش صحبت نمی کنم.

تیم:

من از ترکیبی که در اختیار دارم راضی هم اما همیشه گفته ام که موفقیت فقط به داشتن ترکیب خوب بستگی ندارد بلکه فهم این بازیکنان از یکدیگر مهم است، باید به هم احترام بگذارند و برای موفیت تیم تلاش کنند. من به تیمم و توانایی بازیکنان کاملا اعتقاد دارم و می توانیم در هر ۳ جام این فصل قهرمانی را کسب کنیم.

واگنر:

ساندرو به خوبی در اینجا جا افتاده است، او تمرینات بسیار خوبی با ما پشت سر گذاشت. من برای او خوشحالم و فردا گزینه اول ما برای حضور در خط حمله خواهد بود.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۴۶۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رم ۰-۲ لورکوزن: ژابی در اروپا هم نمی‌بازد

به گزارش "ورزش سه"، نمایش‌های عالی بایر لورکوزن با ژابی آلونسو ادامه دارد. در دیدار امشب از دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا، آنها مهمان رم بودند و توانستند با ارائه یک عملکرد تماشایی دیگر با نتیجه ۲-۰ پیروز شوند.

بازی را رم بهتر شروع کرد اما در خلق موقعیت جدی و گلزنی ناکام بود. در دقیقه ۱۲ ضربه کم‌جان دیبالا از پشت محوطه جریمه با اختلاف زیاد به بیرون رفت.

ویدئو: 331723

در دقیقه ۱۹ سانتر عالی پاردس با ضربه سر لوکاکو به تیر افقی دروازه خورد و دفع شد.

پس از این موقعیت بود که لورکوزن بازی را در دست گرفت و توانست به گل اول برسد. در دقیقه ۲۸ پاس به عقب اشتباه ریک کارسدروپ به گریمالدو رسید و ویرتز را در مقابل دروازه به توپ رساند تا اون با یک بغل پای زیبا بازی را ۱-۰ کند.

در دقیقه ۳۵ شوت از راه دور خطرناک پلگرینی با فاصله بسیار کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقایقی بعد ویرتز هم شوتی از راه دور را روانه دروازه اسویلار کرد اما توپ راهی به چارچوب نداشت تا نیمه اول ۱-۰ پایان یابد.

نیمه دوم به شکلی پایاپای آغاز شد اما هیچکدام از دو تیم نمی‌توانستند موقعیتی جدی خلق کنند. رم برای زدن گل مساوی جلو کشیده بود اما با دفاع خوب حریف خلق موقعیت غیرممکن بود. در سمت دیگر لورکوزن هم برای زدن گل دوم عجله نداشت و با حوصله مالکیت را در اختیار داشت.

در دقیقه ۶۰ شوت از راه دور کریستانته با فاصله نسبتاً کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

در ادامه بازی دیگر شاهد موقعیتی نبودیم تا اینکه در دقیقه ۷۳ شوت محکم آندریش از پشت محوطه به کنج دروازه رم رفت تا بازی ۲-۰ شود.

در حدود ۱۵ دقیقه باقیمانده تا پایان بازی رم به صورت کامل جلو کشید تا حداقل فاصله را کمتر کند اما لورکوزن به خوبی از برتری‌اش دفاع کرد و بازی با نتیجه ۲-۰ به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • رونالدو به دنبال عقب انداختن جشن قهرمانی الهلال!
  • اشتوتگارت 3-1 بایرن: خیال رئال راحت باشد!‏
  • آرتتا: بازی سیتی را می‌بینم، با پیژامه راحت!‏
  • قربانی در بازی سرنوشت‌ساز در سقوط
  • خیال نکونام بابت خط دفاعی راحت شد (عکس)
  • یک برزیلی دیگر آمد، خیال پائز راحت شد
  • فنونی زاده: بازی پرسپولیس و سپاهان تحت الشعاع قضاوت داور بود
  • طرز تهیه دسر شکلاتی رژیمی، با خیال راحت دسر بخورید!
  • رم ۰-۲ لورکوزن: ژابی در اروپا هم نمی‌بازد
  • تراکتور مغلوب اولین کاپیتانی چشمی شد!