Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-07@04:02:49 GMT

جابری انصاری با انتشار فیلمی از ظریف تولد وی را تبریک گفت

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۴۶۷۴۲

‍‍‍‍‍‍

حسین جابری انصاری معاون عربی و آفریقایی وزیر امور خارجه با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود به مناسبت هفدهم دی ماه سالروز تولد محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه، فیلمی از او به اشتراک گذاشت و تولدش را تبریک گفت.

این فیلم که در داخل هواپیما ضبط شده است مربوط به سفر وزیر امور خارجه از مسکو پایتخت روسیه به بروکسل پایتخت بلژیک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این فیلم که توسط یکی از خبرنگاران حاضر در هماپیما ضبط شده است و مربوط به گپ و گفت صمیمانه وزیر امور خارجه با خبرنگاران همراه است، ظریف در خصوص برجام و مشکلات آن با خنده  می‌گوید که "مشکل آن کسی است که به هیچ صراطی مستقیم نیست"

در بخش دیگری از این فیلم یکی از خبرنگاران از وزیر امور خارجه پرسید "آیا درباره موضع ترامپ در خصوص مذاکرات هم با آقای لاوروف صحبت کردید؟" که در پاسخ به این سوال، ظریف به شوخی گفت "پس فکر می‌کنی راجع به چی صحبت کردیم؟".

پست جابری انصاری در اینستاگرام:

"دکتر ظریف و برجام و مشکل آن کس که "به هیچ صراطی مستقیم نیست" و خنده ای که امان نمی دهد. لحظاتی از پرواز مسکو - بروکسل و گپ و گفت صمیمانه وزیر امور خارجه با خبرنگاران همراه، (فیلم از: سمیرا امیرچخماقی، خبرنگار خبرگزاری پانا)، تقدیم با مهر به ملت حافظ و سعدی و خیام و فردوسی و مولوی که به لطف خدا با پشت سرگذاشتن همه موانع، همچنان شاد و رو به اوج خواهد ماند. "عشق، همین
خنده های
ساده تو است
وقتی،
با تمام غصه هایت
می خندی"
هفدهم دی سالروز تولد محمد جواد ظریف مبارک"

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۴۶۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان و فیصل بن فرحان با یکدیگر دیدار کردند

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه دیدارهای خود در گامبیا پس از حضور در افتتاحیه پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی با فیصل بن فرحان، وزیر امور خارجه پادشاهی عربستان سعودی ملاقات کرد.

آخرین دیدار امیرعبداللهیان و همتای سعودی اسفند ۱۴۰۲ در جده و در جریان اجلاس فوق العاده Oic به منظور بررسی تحولات جنگ غزه انجام شد.

کد خبر 6096533 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • سودان: چاد از طریق امارات به واکنش سریع کمک می‌کند
  • وزرای خارجه ایران و بنگلادش دیدار کردند
  • دیدار وزرای خارجه ایران و اندونزی در بانجول
  • دیدار وزرای خارجه ایران و عربستان در بانجول
  • دیدار امیرعبداللهیان با وزرای خارجه مصر و عربستان
  • دیدار امیرعبداللهیان و فیصل‌ بن‌ فرحان در گامبیا
  • وزرای خارجه ایران و عربستان دیدار کردند
  • امیرعبداللهیان و فیصل بن فرحان با یکدیگر دیدار کردند
  • وزرای خارجه ایران و اندونزی با یکدیگر دیدار کردند
  • دیدار امیرعبداللهیان با همتای اندونزیایی در بانجول