Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-19@22:47:37 GMT

افاضلی: متاسفم یحیی به خاطر من تحت فشار قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۴۶۸۰۸

به گزارش وانانیوز،  هومن افاضلی بعد از پیروزی ۲ بر صفر مقابل تراکتورسازی گفت: بازی مشکلی برای ما بود؛ در این دو هفته که شروع کرده‌ایم با دو تیم بسیار قوی بازی کرده‌ایم؛ یکی از بهترین تیم‌های آسیا و یکی از بهترین تیم‌های لیگ.

وی ادامه داد: هیچ تیمی مانند تراکتور در نیم فصل دوم بازیکن نگرفت و بازیکنان با کیفیتی را جذب کرد و به بهترین شکل تقویت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز تراکتورسازی در مالکیت توپ خیلی خوب بود و موقعیت‌های زیادی روی دروازه ما بدست آوردند. متاسف هستم که یحیی بخاطر شکست مقابل من تحت فشار قرار گرفت که طبیعی است در فوتبال ما. امیدوارم آجرلو و گل‌محمدی در ادامه راه موفق باشند.

سرمربی تیم فوتبال نفت تصریح کرد: نفرات خوبی را در اختیار داریم، بازیکنانی را که سابقه حضور در استقلال، پرسپولیس و حتی جام جهانی و باشگاه‌های جهان را دارند. رفته رفته باید به خود باوری برسیم که می‌توانیم پیروز شویم، جایگاه نفت اینجا نیست و باید به دنبال این باشیم که نتایج قبلی را جبران کنیم.

افاضلی درباره انتقادات به دفاع اتوبوسی نفت گفت: این موضوع را قبول ندارم. چرا که در حال حاضر با توجه به شرایطی که داریم باید نتایج گذشته را جبران کنیم، بار دیگر تاکید می‌کنم که باید به خودباوری برسیم تا این نتایج جبران شود، جایگاه نفت اینجا نیست و حتماً جبران خواهیم کرد.

انتهای پیام/س

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۴۶۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل برای پرسپولیس و جبران دانیال اسماعیلی‌فر

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های حساس هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال ایران پرسپولیس در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف صنعت نفت رفته است که خیلی زود توانست دروازه این تیم را فرو بریزد.

پرسپولیس در دقیقه ۱۰ صاحب یک ضربه کرنر شد که توپ با سانتر امید عالیشاه روی سر دانیال اسماعیلی‌فر نشست تا این مدافع پیش‌تاخته دروازه پیام پارسا را باز کند.

ویدئو: 330330

دانیال اسماعیلی‌فر که در دور رفت رقابت‌ها، مقابل صنعت نفت گل به‌خودی بدی زد و این مسابقه با نتیجه دو بر دو به پایان رسیده بود، حالا خیلی زود مقابل صنعت نفت آن اشتباه را جبران کرد تا پرسپولیس در آبادان پیش بیفتد و هواداران پر تعداد آبادانی در ابتدای بازی در سکوت فرو بروند.

دیگر خبرها

  • تکلیف حضور گل محمدی و فرهاد مجیدی در تراکتورسازی مشخص شد
  • گل برای پرسپولیس و جبران دانیال اسماعیلی‌فر
  • اولین گل پرسپولیس به نفت | اشتباهی که جبران شد
  • آبادانی ها پرسپولیس را به خاطر روزتولدشان در یاد دارند
  • ۲۰ درصد تخفیف به خاطر دفاع جانانه از خاک ایران
  • مصرف این صیفی همه کمبودهای بدن و ویتامین ها را جبران می کند/ تنظیم آنی فشار و قند خون
  • اولین واکنش آرائوخو: متاسفم، فورزا بارسا!‏
  • ببینید/ توقیف خودرو به خاطر بی حجابی
  • محرم تنها مربی بدون باخت؛ جواد نکونام به یحیی رسید!
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!