Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@20:57:07 GMT

پرونده آذرخش با کسب رده هفتم بسته شد

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۴۷۲۸۵

پرونده آذرخش با کسب رده هفتم بسته شد

تیم فوتسال آذرخش بندرعباس که تنها نماینده هرمزگان در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور بود، در پایان لیگ در رده هفتم جای گرفت و پرونده بازی‌هایش دراین دوره از رقابت‌ها بسته شد. ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۵ استانها هرمزگان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، تیم فوتسال آذرخش بندرعباس در این دوره از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با حواشی و مشکلات بسیاری دست به گریبان بود که بارها این مشکلات مسئولان و کادر فنی تیم را مجبور به واکنش و اعلام کمبودها از تریبون رسانه‌ها کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گفته کادر فنی و بازیکنان تیم فوتسال آذرخش بندرعباس بخش اعظم مشکلات این تیم مسائل مالی و پرداخت نشدن قراردادهای بازیکنان بوده است.

اما این تیم با وجود همه مشکلات و در شرایطی که خیلی‌ها تصور سقوط این تیم از لیگ برتر را داشتند، موفق به کسب عنوان هفتمی شد.

تنها نماینده هرمزگان در این رقابت‌ها چهارشنبه 20 دی‌ماه در آخرین دیدار خود در یک بازی خارج از خانه موفق به شکست پنج بر چهار تیم پارسیان شهر قدس شد و سرانجام با 35 امتیاز در جایگاه هفتم جای گرفت.

آذرخشی‌ها در حالی این جایگاه را کسب کردند که دو سال پیش در نخستین حضور لیگ برتری خود با قرار گرفتن در جایگاه هفتم به‌عنوان تیم شگفتی‌ساز لیگ لقب گرفتند.

به طور کلی اوضاع و احوال ورزش در هرمزگان چندان حال و روز خوشی ندارد و مشکلات یکی پس از دیگری منجر به کنار گذاشته شدن تیم‌ها از لیگ برتر می‌شوند که البته این مسئله در خصوص آذرخش بندرعباس صدق نمی‌کند.

به عنوان مثال تیم ووشو شهرداری بندرعباس با وجود راهیابی به لیگ برتر به دلیل مشکلات مالی و برخی ناهماهنگی‌ها از لیگ کنار گذاشته شد.

انتهای پیام/

R7720/P1336/S6,58/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۴۷۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد

هرمزگان-جام جم انلاین-کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان ویژه مسجدی های شهر بندرعباس در محله پل خواجو برگزار شد.     به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان، 40 نفر از برادران و خواهران عضو کانون های فرهنگی هنری شهر بندرعباس که به حوزه کارآفرینی و کسب کار علاقه مند بودند در این کارگاه شرکت کردند.   اسلام خواجه یی، سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان در حاشیه برپایی این کارگاه گفت: شناسایی و حمایت از کسب و کار و کارآفرینی ویژه بچه های مسجد، بهره‌گیری بهینه از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های موجود در راستای تحقق شعار سال مبنی بر «مهار تورم و رشد تولید»، اجرای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر جلب مشارکت اقتصادی مردم در فعالیت‌های اقتصادی، تحکیم اقتصادی کانون های فرهنگی هنری مساجد و حمایت از کسب و کار‌های خرد ازجمله اهداف برگزاری این کارگاه است.   وی افزود: محمدحسین قمری مدیر کل دفتر خدمات عمومی وزارت صمت، محسن امیدوار مسئول اندیشکده دینا و مهدی آقائی کارشناس ستاد مرکزی کانون های مساجد کشور از مربیان این کارگاه بودند.   سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان با بیان اینکه آیین اختتامیه طرح همت در مسجد قریب به یک ماه دیگر برگزار می شود، اظهار کرد: اعطای تسهیلات سه میلیون ریالی و انجام کار عملی(فعالیت اقتصادی و کسب و کار خرد) توسط فعالان از دیگر اقدامات پیش از آیین اختتامیه است.وی افزود: در آینده از طرح و ایده های منتخب مطرح شده در کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد » حمایت خواهد شد.

دیگر خبرها

  • شناسایی باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • شناسایی و انهدام باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • پرونده شمشیربازان ایران در جایزه بزرگ سئول بسته شد
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • مدرسه پسرانه سما شعبه یک بندرعباس، روز معلم را جشن گرفت
  • کشف ۱۸۵ کیلو مواد افیونی در دو عملیات ضربتی پلیس هرمزگان
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • پیست موتورسواری غیراستاندارد بندرعباس، چالشی جدی
  • پیست موتورسواری بندرعباس غیراستاندارد و حادثه‌آفرین ‌است
  • برگزاری جشنواره سیلینگ در ساحل جزیره هرمز