Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-19@16:40:24 GMT

بهنام بانی استقلالی است یا پرسپولیسی؟

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۴۷۳۲۲

بهنام بانی استقلالی است یا پرسپولیسی؟

خبرگزاری میزان- بهنام بانی، خواننده محبوب طرفدار کدام رنگ است، آبی یا قرمز؟

 به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، بهنام بانی خواننده ای که این روزها سر و صدای زیادی در میان علاقمندان به موسیقی بپا کرده نیز در قالب تیم هنرمندان استقلالی در این بازی حضور پیدا کرد تا نشان دهد که طرفدار تیم آبی پایتخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۴۷۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسگاه محیط بانی صیدوا در مهدیشهر افتتاح شد

بهرام علی ظاهری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه پاسگاه محیط بانی صیدوا در مهدیشهر افتتاح شد، تاکید کرد: مراسم افتتاح این پاسگاه با حضور رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست کشور و در قالب سفر دوم هیأت دولت سیزدهم به استان سمنان صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه پاسگاه محیط بانی صیدوا در مهدیشهر به نام پاسگاه محیط بانی شهید جعفری نامگذاری شده است، تاکید کرد: این پاسگاه در زمینی به مساحت ۱۲۰ متر مربع احداث و کاربری حفاظتی خواهد داشت.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان با بیان اینکه برای بهره برداری از این طرح ۳۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است، ابراز کرد: اعتبارات این طرح از محل اعتبارات سفر اول هیأت دولت سیزدهم به استان سمنان تأمین شده است.

ظاهری بیان کرد: اهمیت ذخیرگاه پارک ملی صیدوا و گونه‌های نادر آن مانند پلنگ می‌طلبید که پاسگاه محیط بانی در این منطقه ایجاد شود لذا امروز خوشبختانه شاهد افتتاح این طرح با حضور معاون رئیس جمهور هستیم.

کد خبر 6081978

دیگر خبرها

  • حضور بانوان طرفدار نساجی در ورزشگاه وطنی / فیلم
  • قتل خونین پسر تهرانی در درگیری خیابانی
  • پاسگاه محیط بانی صیدوا در مهدیشهر افتتاح شد
  • رستوران جنجالی که خواننده زدبازی راه انداخت
  • توصیه عباس آخوندی برای روزهای بعد از حمله سپاه به اسرائیل /تا آخرین لحظه طرفدار دیپلماسی هستیم /هیچ کس در منازعه دست خود را رو نمی کند
  • اتفاق عجیب برای یک پرسپولیسی و یک استقلالی در تبریز
  • (عکس) امین حیایی و استقلالی‌ها در مراسم تشییع مربی پرسپولیسی
  • امین حیایی و استقلالی‌ها در مراسم تشییع مربی پرسپولیسی + عکس
  • ۸۵ درصد مجوز های صنفی البرز الکترونیکی شد
  • رابطه بهنام بانی با مافیای زباله شهر تهران چیست؟ + عکس