Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ حجت الاسلام سیدمصطفی حقی دادستان مرکز گلستان در این مراسم با اشاره به ادامه دشمنیهای آمریکا علیه انقلاب اسلامی تقویت تشکل های مردمی، خالی نشدن سفره اقشار آسیب پذیر و پیگیری مطالبات مردم را موجب تقویت نظام اسلامی دانست.

همچنین در این مراسم از دست اندرکاران حفظ امنیت شهرستان گرگان قدردانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۴۷۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کنفرانس بین‌المللی «ایجاد پل میان مذاهب اسلامی» در مکه مکرمه

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، هدف از برگزاری این کنفرانس که شخصیات برجسته اسلامی از جمله مفتیان و علمای بزرگ از مذاهب مختلف در آن حضور دارند، تقویت تفاهم و همکاری میان مذاهب اسلامی از طریق نشست علمی برادرانه، با محتوای گفت‌وگوهای هدفمند برای تقویت روابط در راستای اهداف مشترک، به‌ویژه در مورد موضوعات کلی که نیازمند وحدت نظر شرعی دارد، عنوان شده است.


تمرکز بر راه‌های مقابله با سخنرانی‌ها، شعارها و اقدامات افراط‌گرایانه طایفه‌ای که به درگیری‌های مذهبی دامن می‌زند و به ارزش‌های برادری اسلامی و چهره اسلام و مسلمانان لطمه وارد می‌کند، تأکید بر فهم ویژگی‌های مذهبی و رد هر گونه اهانت به مذاهب اسلامی، تأکید بر تعامل میان همگان بر اساس تسامح عالیه اسلام، تبادل نظر و مشاوره علمی و روشمند از طریق آداب و حکمت گفت‌وگو و به دور از درگیری از جمله موضوعاتی است که در این کنفرانس مطرح می‌شود.


شرکت کنندگان در این کنفرانس سند ساختن پل میان مذاهب اسلامی را بر اساس نقشه راهی که همگان را به سمت تسهیل در تحکیم روابط، تقویت اعتماد و روشن کردن مسیر پیش می‌برد، صادر خواهند کرد.


این کنفرانس در نتیجه آگاهی انجمن جهان اسلام از نقش مهم و اساسی خود در ایجاد وحدت میان علمای امت اسلامی و افزایش اعتماد و همکاری بین مذاهب مختلف بر اساس ارزش‌های اسلامی تنظیم‌شده در سندی که انتظار می‌رود در پایان کار کنفرانس صادر شود، برگزار می‌گردد.

این کنفرانس همچنین شامل یک نشست ویژه است که علمای بزرگ در خصوص فاجعه غزه و همبستگی کامل با آن و مسئولیت جامعه بین‌المللی و وجدان انسانی در برابر این فاجعه سخنرانی کرده و بر حق مردم فلسطین در برپایی دولت مستقل با پایتختی قدس شریف تأکیدخواهندکرد.
 

دیگر خبرها

  • تجلیل از مدال آوران رشته های ورزشی در خوی
  • سند چشم انداز پیشرفت شهرستان دشتی تدوین شود
  • رسانه‌ها باقلم خود عزت و اقتدار ایران اسلامی رابه رخ دشمنان بکشند
  • برگزاری کنفرانس«ساختن پل میان مذاهب اسلامی»باحضور نمایندگان ایران
  • برگزاری کنفرانس بین‌المللی «ایجاد پل میان مذاهب اسلامی» در مکه مکرمه
  • امنیت و اقتدار نظام اسلامی مرهون ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
  • ببینید | روایتی از مراسم عقد قاری برجسته قرآن با حضور رهبر انقلاب
  • ثبات امنیت یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است
  • برگزاری همایش افسران جنگ نرم در سیاهکل
  • چین: قطعنامه شورای امنیت پیشرفت‌های اخیر در افغانستان را منعکس نمی‌کند