Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، حسین اسرافیلی روز پنجشنبه در نشست مشورتی دهیارات نمین افزود: برای اجرای این پروژه ها بیش از 11 میلیارد ریال هزینه شده است.
وی با اشاره به اینکه بخش مرکزی شهرستان نمین دارای 60 روستا است، اظهار کرد: امسال برای آسفالت معابر روستایی نیز بیش از پنج میلیارد ریال هزینه شده است.
بخشدار مرکزی نمین افزود: سال گذشته بیش از 10 میلیارد ریال صرف آسفالت روستاهای بخش مرکزی شهرستان نمین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با بیان اینکه جاده دسترسی پیله رود به طول 35 کیلومتر عملا کارآیی خود را به عنوان جاده ارتباطی دست داده ، گفت: برای بازسازی این جاده مهم دسترسی به اعتبارات ملی نیازمندیم.
وی احداث پل روگذر روستای نوجه ده ، اجرای طرح هادی و استفاده از قیر رایگان در روستاها ، اختصاص اعتبارات کافی برای احداث ساختمان دهیاری ، حصارکشی آرامستان و ایجاد غسالخانه ها را از جمله خواسته های اهالی روستاهای بخش مرکزی ذکر کرد.
بخشدار مرکزی نمین همچنین از اختصاص ماشین آلات آتش نشانی برای دهستان های اصلی و مهم بخش ، ایجاد جاده های بین مزارع و تهیه ماشین آلات حمل زباله برای دهیاری ها را از جمله دیگر خواسته ها و نیازهای بخش مرکزی شهرستان نمین ذکر کرد.
شهرستان نمین در 30 کیلومتری شرق اردبیل و در مسیر جاده ترانزیتی استان های اردبیل و گیلان قرر دارد.
خبرنگار: ساسان رحمتی ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7120/6018
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۴۷۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سلیمی مفرد ظهر سه شنبه در بازدید از روستاهای سطح بخش آبپخش اظهار داشت: برخی از روستاهای بخش آب‌پخش از جمله چم‌درواهی با توجه به نداشتن دهیاری و اعتبار کم روستا نیازمند توجه بیشتر مسئولان شهرستان هستند.

وی افزود: ۲ روستای چم دوراهی و میاندشت در مسیر اصلی ورودی و خروجی بخش آب‌پخش قرار گرفته‌اند و این موضوع نیازمند توجه بیشتر به ورودی‌های این روستاها به منظور جذب گردشگر است.

سرپرست بخشداری آب‌پخش ابراز داشت: آسفالت بریدگی‌های مسیر اصلی روبروی روستای میاندشت و ورودی این روستا از مهم‌ترین دغدغه‌ها و مطالبات مردم از اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دشتستان است.

کد خبر 6093283

دیگر خبرها

  • اعضای شوراها از دخالت دادن تفکرات سیاسی پرهیز کنند
  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • اجرا نشدن شبکه فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • اجرا نشدن فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • برخی شهرهای استان مرکزی با پدیده حاشیه‌نشینی روبرو است
  • پروژه تعریض جاده اجیرلو ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس جاده‌ای شهرک صنعتی در بویراحمد
  • روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد