Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «۱۱نیوز»
2024-05-08@23:25:14 GMT

شکست و تساوی هیرنوین با وجود گلزنی قوچان‌نژاد

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۴۷۹۸۸

شکست و تساوی هیرنوین با وجود گلزنی قوچان‌نژاد

به گزارش"۱۱نیوز"؛ تیم فوتبال هیرنوین هلند امروز (دوشنبه) در آخرین روز اردوی زمستانی اسپانیا 2 بازی تدارکاتی برابر اندرلشت بلژیک برگزار کرد. بازی نخست صبح امروز میان تیم‌های زیر 21 ساله هیرنوین و اندرلشت در دو نیمه 30 دقیقه‌ای برگزار شد که تعدادی از بازیکنان بزرگسال نیز حضور داشتند. این بازی با نتیجه 2 بر یک به سود اندرلشت بلژیک پایان یافت و تنها گل هیرنوین توسط رضا قوچان‌نژاد به ثمر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عصر امروز نیز تیم‌های اصلی هیرنوین هلند  و اندرلشت بلژیک برگزار کننده دومین بازی دوستانه برابر هم بودند که این نبرد با تساوی بدون گل پایان یافت. رضا قوچان‌نژاد در این بازی از آغاز نیمه‌دوم به جای هنک ورمان در ترکیب تیم هیرنوین قرار گرفت. برچسب ها: رضا قوچان نژاد ، ۱۱نیوز ، هیرنوین ، هیرنوین ، شکست و تساوی هیرنوین با وجود گلزنی قوچان‌نژاد

منبع: ۱۱نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 11news.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «۱۱نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۴۷۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد باورنکردنی پی‌اس‌جی: دروازه طلسم شده بود

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه پارک دو پرنس میزبان دورتموند بود و با یک گل در این دیدار شکست خورد تا نتواند راهی بازی فینال این مسابقات شود.

شاگردان لوئیس انریکه بازی رفت را هم با نتیجه مشابه به حریف واگذار کرده بودند و در این بازی با تمام قدرت به میدان رفتند تا بتوانند در گلی که دریافت کرده بودند را جبران کنند و نتیجه را به سود خودشان رقم بزنند اما شرایط به شکل عجیبی بر خلاف خواسته آنها پیش رفت.

پی اس جی نتوانست دروازه دورتموند را باز کند و با این اتفاق رکوردی ناخواسته را به نام خودش به ثبت رساند. اوپتا خبر داده است که آنها در حالی در گلزنی ناموفق بودند که ۳۰ شوت در چهارچوب داشتند و به این ترتیب به تیمی تبدیل شدند که حداقل در ۲۰ سال گذشته در این مسابقات با بیشترین تعداد شوت موفق به گلزنی نشده است.

همچنین شوت‌های بازیکنان پاری سن ژرمن در دیدار برگشت چهار بار به تیرک دروازه برخورد کرد که بیشترین تعداد زدن به تیرک در یک بازی مرحله حذفی در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به حساب می‌آید.

دیگر خبرها

  • شادی گل رودریگو لو رفت! (عکس)
  • برای دومین سال پیاپی: فیورنتینا فینالیست لیگ کنفرانس
  • لیگ یک / فرار از منطقه خطر با یک امتیاز
  • دقایق سرنوشت‌ساز بازی/ حمایت مسؤولان از هندبال قوچان حیاتی است
  • مشعل بازی های المپیک وارد فرانسه شد
  • دوباره همه را ناامید کرد: این سیلی درد داشت!
  • رکورد باورنکردنی پی‌اس‌جی: دروازه طلسم شده بود
  • ملوان از شکست خانگی گریخت
  • بهترین‌ عملکرد اولیویه ژیرو در گلزنی در مسابقات لیگ از فصل ۲۰۱۵/۱۶
  • الساندرو فلورنتزی و گلزنی در سری آ بعد از ۷۲۸ روز