Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-07@15:56:30 GMT

عامل مزاحمت اینترنتی دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۴۸۰۰۵

عامل مزاحمت اینترنتی دستگیر شد

رئیس پلیس فتا استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری عامل مزاحمت اینترنتی در این استان خبر داد.

به گزارش گروه رسانه های دیگر آنا، سرهنگ علی اصغر افتخاری در تشریح این خبر افزود: برابر مراجعه یکی از شهروندان مبنی بر مزاحمت اینترنتی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس فتا هرمزگان قرار گرفت.

وی بیان داشت: برابر اظهارات شاکی، وی با فردی در یکی از پیام رسان های موبایلی آشنا شده که پس از اطمینان به فرد ناشناس با وی یک قرار ملاقات برقرار کرده و تعدادی تصاویر خصوصی برای یکدیگر ارسال کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس فتا هرمزگان اظهار کرد: بعد از گذشت مدتی، شاکی از ادامه ارتباط با متهم اجتناب کرده که نامبرده اقدام به تهدید انتشار تصاویر خصوصی شاکی در فضای مجازی و اخاذی از وی کرده است.

افتخاری ادامه داد: با انجام اقدام های فنی و تخصصی متهم به هویت «م.ع» شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضایی در مخفیگاه خود دستگیر و به همراه ۲ دستگاه تلفن همراه هوشمند به پلیس فتا منتقل شد.

وی تصریح کرد: در بازجویی به عمل آمده، متهم هنگام رو به رو شدن با مستندهای جمع آوری شده به بزه انتشابی خود معترف شد و با توجه به اینکه شاکی از ادامه ارتباط اجتناب کرده دست به این عمل زده است.

این مسئول انتظامی هرمزگان اظهار کرد: در بررسی تجهیزات کشف شده مشخص شد متهم در زمینه اغفال دختران دارای سابقه بوده و چندین فیلم و تصاویر مربوط به افراد مختلف در تجهیزات وی استخراج شد.

افتخاری گفت: با توجه به اینکه هویت در فضای مجازی مجهول است به شهروندان توصیه می شود به هیچ عنوان به افراد ناشناس در فضای مجازی اعتماد نکنند، چرا که ممکن است برای آن ها مشکلاتی را بوجود آورد.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان از ارسال تصاویر خصوصی برای افراد ناشناس و همچنین از قرار دادن تصاویر خصوصی بر روی پروفایل های خود خودداری کنند که افراد سودجو می توانند از آن ها سوء استفاده کنند.

منبع:ایرنا

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۴۸۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متهم کلاهبرداری ۳۰۰ میلیاردی در گلوگاه دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سید موسی حسینی اظهار کرد؛ در پی اجرای حکم نیابتی فضایی مبنی بر دستگیری محکوم متواری ۳۰۰ میلیاردی در شهرستان گلوگاه؛ مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه متهم یکی از کلاهبرداران متواری و تحت تعقیب استان خراسان رضوی بود، ادامه داد: مأموران این فرماندهی تحقیقات همه جانبه خود را برای دستگیری متهم تحت تعقیب آغاز کرده و موفق به شناسایی مخفیگاه وی در شهرستان گلوگاه شدند.

جانشین انتظامی استان مازندران تصریح کرد: مأموران پلیس پس از شناسایی مخفیگاه فرد تحت تعقیب و هماهنگی قضائی، وی را در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

سردار حسینی با بیان اینکه متهم به اتهام کلاهبرداری متعدد و صدور چک بلا محل تحت تعقیب پلیس خراسان رضوی قرار داشته است، خاطر نشان کرد: متهم پس از دستگیری تحویل مرجع قضائی شد.

کد خبر 6099624

دیگر خبرها

  • متهم کلاهبرداری ۳۰۰ میلیاردی در گلوگاه دستگیر شد
  • پابند الکترونیک سارق را حین سرقت به دام انداخت
  • سارق کارت بانکی بیماران و کادر بیمارستان دستگیر شد
  • دستگیری سارق سابقه دار در پایش الکترونیکی با پابند
  • اوباش عامل درگیری در بیمارستان بهشهر دستگیر شدند
  • دستگیری عامل تیراندازی در خرم‌آباد
  • عکس‌های خصوصی دختر شیرازی برای انتقام گیری پخش شد!
  • دستگيری عامل تيراندازی در خرم آباد
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • عامل ربودن دختر نوجوان در تهران دستگیر شد