Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مسئول کمیته مساجد ستاد دهه فجر استان کرمانشاه، گفت: جشن های انقلاب در مساجد به نسبت سایر برنامه های ایام الله دهه فجر مردمی تر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، دومین جلسه کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان کرمانشاه پنج شنبه(21 دی) با حضور نمایندگان ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر، بسیج مساجد و محلات سپاه نبی اکرم(ص)، ستاد اقامه نماز و اداره کل تبلیغات اسلامی در دبیرخانه کانون های مساجد استان کرمانشاه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

طیب صفری مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان کرمانشاه، با اشاره به محول شدن اینکه مسئولیت کمیته مساجد استان از دو سال اخیر به این دبیرخانه، گفت: کمیته مساجد یکی از مردمی ترین کمیته های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی است.

 

وی با بیان اینکه خاستگاه انقلاب اسلامی مسجد بوده است، اظهار کرد: انقلاب ما از مساجد شروع شد؛ بسیار پسندیده است که سالروز پیروزی انقلاب هم در مساجد باشد که مردم نهاد هستند.

 

صفری، جشن های انقلاب در مساجد را به نسبت سایر برنامه های ایام الله دهه فجر مردمی تر خواند و ابراز کرد: سعی داریم برنامه های گرامیداشت چهارمین دهه پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را با شکوه هرچه تمام تر با همکاری هیئت امنا، ائمه جماعات، کانون های فرهنگی هنری و پایگاه های بسیج  اجرایی کنیم.

 

وی با بیان اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد به صورت خودجوش مناسبت های ملی و مذهبی و ایام الله دهه فجر را برگزار می کنند، گفت: باید تلاش کنیم با طراحی برنامه های متنوع و مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی مساجد را بیشتر از گذشته درگیر ایام الله دهه فجر کنیم.

 

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان کرمانشاه، بیان کرد: 547 کانون فرهنگی هنر در سطح مساجد شهری و روستایی داریم که در این ایام به میدان آمده و جشن های انقلاب را مانند سال های گذشته در نقاط مختلف استان برگزار می کنند.

 

وی با اشاره به اینکه برنامه های کانون های مساجد از اولین روز دهه مبارک فجر مصادف با 12 بهمن آغاز می شود، گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، افتتاح کانون فرهنگی هنری، راه اندازی کتابخانه، مسابقات فرهنگی و کتابخوانی و در صورت تأمین؛ توزیع تجهیزات و اعتبارات بین کانون های مساجد صورت می گیرد.

 

مسئول کمیته مساجد ستاد گرامیداشت دهه فجر استان کرمانشاه، از جمع بندی و اعلام برنامه های این کمیته با هماهنگی دستگاه های عضو تا یکشنبه(24 دی) خبر داد و افزود: افتتاح مساجد و حسینیه ها، کلنگ زنی پروژه های مرتبط با این حوزه، تجهیز مساجد و برنامه های فرهنگی که در دستور کار دستگاه ها قرار دارد نیز بهتر است در این ایام الله برگزار شود.

 

صفری، با اعلام آمادگی دبیرخانه کانون های مساجد استان کرمانشاه برای برگزاری برنامه های مشترک در ایام الله دهه فجر، تأکید کرد: با هم افزایی و مشارکت دستگاه های متولی و مرتبط با حوزه مساجد که در این کمیته عضو هستند می توان کارهای جمعی خوب و قابل توجهی را در سالگرد پیروزی انقلاب به اجرا درآورد.

 

وی گفت: سعی مان این است که در این ایام حداقل نیمی از مساجد را به صورت فعال پای کار بیاوریم.

 

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان کرمانشاه، با تأکید بر بهره گیری از ظرفیت بسیج در برگزاری جشن های انقلاب با محوریت مساجد، اذعان کرد: قطعا بسیج محلات و مساجد در این ایام برنامه هایی با محوریت مساجد شاخص برگزار می کنند.

 

وی از پیش بینی آئین تنظیف و غباروبی مساجد در آستانه دهه مبارک فجر خبر داد و بیان کرد: در این ایام می توانیم مسئولین را برای پاسخگویی به مردم و ارائه خدمات نظام به میان نمازگزاران مساجد بکشانیم.

 

 

پایان پیام/81

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۴۸۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گفت: پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) تشییع و در مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده می‌شوند.

حجت الاسلام احمد لقمانپور افزود: پیکرهای مطهر این دو شهید والامقام، روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه از میدان آل یاسین تا مسجد مقدس جمکران تشییع و در صحن اصلی این مکان مقدس به خاک سپرده می‌شوند.

وی گفت: این دو لاله گلگون کفن در عملیات‌های کربلای ۵ و عاشورا به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

دیگر خبرها

  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت
  • مساجد به عنوان محور همه برنامه‌ها قرار داده شود
  • راه اندازی پایگاه هوشمند سرای بازی کودک در مساجد
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم