Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، «معصومه قائم پناه» فرمانده حوزه ۲ حضرت زینب (س) ناحیه امام رضا (ع) طی سخنانی در جمع فرماندهان پایگاه‌های حوزه اظهار داشت: بسیج ‏ظرفیتی بسیار والا دارد که امام راحل (ره) آن را برای استحکام و استمرار بقای انقلاب اسلامی با اندیشه و قلبی ‏نورانی ‏بنیانگذاری کرد تا به پشتوانه آن، انقلاب اسلامی، ملت و کشور از هر خطری در مصون بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: گرچه دوران گذشته بسیجیان پر افتخار بوده، اما وظیفه و رسالت امروز بسیجان نسبت به ‏حال و آینده بسیار مهم و ‏خطیر شده است. ‏
فرمانده حوزه ۲ حضرت زینب (س) بر بالا بردن میزان ایمان، دانش و دانایی محوری بسیجیان تاکید و تصریح کرد: اولین وظیفه ‏فردی و جمعی بسیجیان ما ‏در زمان حاضر بالا بردن میزان ایمان فهم و دانش و دانایی محوری است بدون ‏دانایی و ایمان قادر به انجام رسالت بسیج نیستیم و ‏بسیجیان بایستی با قدرت ایمان، فهم و درایت پیش بینی ‏حوادث آینده جامعه را انجام دهند و آن‌ها را مدیریت کنند. ‏
«ایران روح پرور» فرمانده حوزه ۱۰ شهیده طاهره هاشمی نیز در این جلسه اقدام به عمل صالح، مردم‌یاری و مردم‌داری و کمک به محرومان و ‏مستضعفان را از رسالت‌های ‏دیگر بسیجان برشمرد و گفت: ‏رسالت هر بسیجی اقدام به عمل صالح است هر بسیجی در هر کاری که است وظیفه اش را به بهترین نحو ‏انجام می‌دهد و بسیجیان ‏ما، در هر زمانی و در هر مکانی بهترین کار بهترین اندیشه بهترین رفتار و بهترین ‏عمل را بایستی داشته باشند. ‏
وی مردمداری و مردمیاری و کمک به مستضعفان و محرومان و انعطاف پذیری را از دیگر خصلت‌ها و رسالت‌های بسیجیان برشمرد و افزود: بسیجییان ‏همواره باید چند قابلیتی و ‏چند بعدی باشند و هرجا احساس خطر کردند هم در بعد نظامی، امنیتی و هم در ‏جنگ نرم قدرت تاثیرگذاری داشته باشند. ‏
روح پرور بسیجیان را پیشتازان مقابله با جنگ نرم دشمن دانست و گفت: دشمن که نتوانسته در جنگ نظامی، ‏انقلاب اسلامی را ‏شکست دهد، با دگرگونی اندیشه‌ها و افکار‌ها سعی در تغییر ارزش‌ها و عقاید جوانان ‏کشور اسلامی ما دارد. ‏
وی بر تولید کار و فعالیت در پایگاه‌های بسیج و پیشتاز بودن بسیجیان ‏درکار‌های گروهی و فردی ‏تاکید و خاطر نشان کرد: بسجیان بایستی همواره آموزش‌های کاربردی لازم را ‏در خصوص انواع مشاغل فرا بگیرند. ‏
در این جلسه، فرماندهان پایگاه‌ها به بیان اهم موضوعات مورد نظر در خصوص اجرای ماموریت‌های بسیج در حوزه ماموریتی خود پرداختند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۴۸۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران : قدرت بانوان مازندران در تغییر افراد زیاد است

مدیر مرکز حوزه‌های علمیه خواهران کشور گفت: قدرت و ظرفیت بانوان مازندران در تغییر افراد زیاد است که می‌تواند با توجه به موقعیت استان و جمعیت شناور ایام تعطیلات در کنترل ناهنجاری‌های فرهنگی اثرگذار باشد.

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل، امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مازندران در طول تاریخ سرزمین شخصیت‌ها و پهلوانان بزرگ بوده است و صاحبان اندیشه، روی بینش و منش مخاطبین تاثیرگذار بودند، اظهار کرد: مازندران در آینده باید سراسر از ایمان، دین و فرهنگ باشد.

وی افزود: در عصر حاضر کسی که قدرت تغییر افراد را دارد باسواد است لذا بانوان فرهیخته مازندرانی ظرفیت این مهم را دارند تا باورهای دینی ما را نهادینه کنند چرا که ناهنجاری‌های فعلی حاصل غفلت ما در گذشته است.

مدیر مرکز حوزه‌های علمیه خواهران کشور یادآور شد: فضای مجازی به‌رغم قدرت شکنندگی که دارد قدرت سازندگی هم دارد لذا تغییر نگرش و رویکرد می‌بایست جزو اهداف اصلی در بخش‌های مختلف جامعه ما قرار گیرد که ارائه مطالب مناسب و سخنان مطلوب می‌تواند در این راستا کمک کننده باشد.

حجت الاسلام والمسلمین فاضل اظهار کرد: بی رغبتی و بی میلی به دنیا در بین علمای معاصر به وضوح  قابل مشاهده  است اما باید جستجو کنیم که چرا دیگر شاهد مرجعیت علما و شخصیت‌های دینی در سال‌های اخیر نیستیم.

دیگر خبرها

  • پایگاه مسجد باید محور همه فعالیت‌ها قرار بگیرد
  • بهره برداری از کانال آب‌رسانی در سپیدان
  • تکریم معلمان در جامعه نهادینه شود
  • نمایشگاه توانمندی های صادراتی فرصت رشد و تعمیق روابط اقتصادی کشور
  • دلیل اهتمام امام صادق(ع) به فعالیت‌های علمی و شاگردپروری
  • تلاش برای استخدام طلبه های زن در آموزش و پرورش
  • مدیر حوزه‌های علمیه خواهران : قدرت بانوان مازندران در تغییر افراد زیاد است
  • برای جذب فارغ‌التحصیلان حوزه علمیه با آموزش و پرورش وارد گفت‌وگو شدیم
  • انقلاب اسلامی پایگاه حفظ دین اسلام است
  • آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها رسالت مهمی برعهده دارند