Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاري صدا و سيما، محمد کوثري در همايش شلمچه تا حرم که در مسجد قاسم ابن الحسن(ع) منطقه 14 تهران برگزار شد افزود: از مسئولان مي خواهم مسائل اقتصادي را حل کنند و گوش به فرمان رهبري باشند.
وي در بخش ديگري از سخنانش گفت: دشمنان ما احمق هستند و هنوز اين ملت عزيز و رهبري را نشناخته اند.
وي گفت: دشمنان وقتي چراغ سبز برخي مسئولان را مي بينند فکر مي کنند قرار است در ايران برايشان فرش قرمز پهن شود اما نمي دانند که جواناني در اين مملکت هستند که بايد از جنازه آنها رد شوند تا بخواهند حکومتي غير از حکومت اسلامي در اين کشور داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اين فرمانده دوران دفاع مقدس به جنايت داعش و حمايت عربستان سعودي از اين وحشي ها اشاره کرد و گفت: آن زمان که امام، از اسلام آمريکايي سخن مي گفت برخي درک نمي کرد و امروز مي بينيم که چگونه عربستان درخدمت آمريکايي هاست.
وي گفت: بايد در اين شرايط حساس منطقه همه مسئولان مطيع فرمان رهبري باشند نه اينکه رهبري از اقتصاد مقاومتي سخن بگويند و برخي مسئولان از اقتصاد بين المللي.
او افزود: رهبري دستور فرمودند که کالاهاي قاچاق را آتش بزنيد اما همچنان کالاي قاچاق وارد مي شود.
کوثري گفت: دشمنان ازتفکر اسلام ناب و از ولايت و مردم ولايتمدار مي ترسد وگرنه آنها صدها برابر ما موشک دارند.
وي با اشاره به تشکيل گروه هاي بسيج در سوريه و عراق گفت: بايد اين مسير مقاومت با صلابت ادامه پيدا کند تا پرچم اسلام ناب به دست صاحب اصلي انقلاب برسد.

­

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۴۸۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در پی راه‌اندازی دهکده اقتصاد مقاومتی دیگری در مناطق شرقی کرمانشاه هستیم

ایسنا/کرمانشاه رئیس سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه گفت: در پی راه اندازی دهکده اقتصاد مقاومتی دیگری در مناطق شرقی استان هستیم.

امیرحمزه خزایی، امروز(۱۳ اردیبهشت) در نشست خبری هفته بسیج سازندگی با اشاره به فعال بودن یک دهکده اقتصاد مقاومتی در استان، گفت: این دهکده اقتصاد مقاومتی در زمینی به وسعت ۲۳ هکتار با ۲۲ واحد تولیدی زمینه اشتغال مستقیم ۱۵۰ نفر از افراد جویای کار را در استان فراهم کرده است.

 وی با اشاره به بازدهی خوب این دهکده اقتصاد مقاومتی در استان، گفت: در پی راه‌اندازی دهکده اقتصاد مقاومتی دیگری در مناطق شرقی استان هستیم.

 رئیس سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه یادآور شد: دهکده های اقتصاد مقاومتی با هزینه ناچیز در اختیار افراد جویای کار قرار می گیرند و می توانند نقش مهمی در حل مشکل بیکاری در استان ایفا کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه استان کرمانشاه ۲۲۰۰ گروه جهادی سازماندهی شده دارد، گفت: در حال ثبت مشخصات گروه‌های جهادی در سامانه‌ای به نام سامانه اطلس هستیم تا بتوانیم خدمات گروه‌های جهادی را ساماندهی کنیم.

خزایی با بیان اینکه گروه های جهادی به سمت تخصصی شدن می روند، گفت: هم اکنون در استان ۴۸۰ گروه جهادی تخصصی با حدود پنج هزار عضو داریم که در پی توسعه گروه های جهادی  تخصصی در استان هستیم.

وی سپس با بیان اینکه در هفته بسیج سازندگی امسال حدود ۳۳۰ ویژه برنامه توسط نواحی و اقشار بسیج در استان اجرا خواهد شد، گفت: برپایی ایستگاه های صلواتی، اعزام بالغ بر ۲۰۰ گروه جهادی به مناطق محروم، توزیع کمک های مومنانه، برپایی نمایشگاه های عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی، افتتاح چندین پروژه آبرسانی و... از جمله برنامه های این هفته در استان خواهد بود.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۱۰۶۵ نفر از سوی مجموعه بسیج سازندگی استان برای دریافت تسهیلات ۲۳۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومانی از محل اعتبارت تبصره ۱۸ به بانک ها معرفی شدند، گفت: تاکنون ۱۴۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان تسهیلات به متقاضیان دریافت تسهیلات مشاغل خانگی و کارفرمایی در استان پرداخت شده است.

خزایی در ادامه با بیان اینکه از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون ۱۳۴۱ پروژه عمرانی از سوی مجموعه بسیج سازندگی در استان کرمانشاه در دست اجرا قرار گرفته، گفت: در این مدت احداث ۲۰۰ باب منزل مسکونی با مشارکت کمیته امداد و بنیاد مسکن در استان کرمانشاه شروع شده که بالای ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند و طی یکی، دو ماه آتی تحویل متقاضیان خواهند شد.

وی با بیان اینکه از سال ۱۴۰۰ تاکنون کار احداث هفت مجتمع آبرسانی از سوی مجموعه بسیج سازندگی در مناطق روستایی استان شروع شده، گفت: این پروژه ها پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی داشته و تا پایان اردیبهشت ماه بخش زیادی از آنها به اتمام خواهد رسد و مابقی پروژه ها هم تا اول تابستان به اتمام می‌رسند.

خزایی آسفالت ۱۳۰ کیلومتر راه روستایی با مشارکت راهداری، توزیع بیش از ۲۵۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان مناطق محروم، توزیع ۵۶ هزار بسته آموزشی و لوازم تحریر، توزیع بالغ بر ۱۰۰ هزار دست پوشاک و کفش، توزیع ۱۸۰۰ قلم اقلام دارویی و بهداشتی را از دیگر اقدامات مجموعه بسیج سازندگی در استان از سال ۱۴۰۰ تاکنون عنوان کرد.

تشکیل ۱۵۰۴ صندوق قرض الحسنه اشتغالزا با عضویت ۴۸ هزار نفر در استان، ایجاد ۸۹ تعاونی توسط بسیج سازندگی، مشارکت در واکسیناسیون دام ها در ۱۰۹ نقطه از مناطق روستایی و عشایری از دیگر اقدامات مجموعه بسیج سازندگی استان از سال ۱۴۰۰ بود که خزایی از آنها یاد کرد.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شش مولفه اقتصاد مقاومتی متعلق به مردم است 
  • نقش شوراها در تحقق شعار سال انکار ناپذیر است
  • در پی راه‌اندازی دهکده اقتصاد مقاومتی دیگری در مناطق شرقی کرمانشاه هستیم
  • بازدید دادستان تهران از دو شرکت‌ داروسازی
  • رئیس تبلیغات اسلامی جغتای معرفی شد
  • معرفی رئیس تبلیغات اسلامی جغتای
  • اعطای نشان ملی به شرکت آرد هشترود 
  • اعطای نشان ملی اقتصاد مقاومتی به " شرکت آرد هشترود "
  • زراعت چوب نمونه اقتصاد مقاومتی است
  • رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌: بعد از حمله به اسرائیل دلار تسلیم شد و افزایش نیافت