Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست‌وزیر اسرائیل به سفرای کشور‌های عضو ناتو درباره امکان لغو برجام هشدار داد.
بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، روز سه شنبه (دیروز) به سفرای کشور‌های عضو پیمان ناتو هشدار داد "امکان واقعی" وجود دارد که دونالد ترامپ برجام را لغو کند.

در مراسم نهار رسمی در بیت المقدس، نتانیاهو خطاب به دیپلمات‌ها گفت: این هفته ترامپ باید تصمیم‌گیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شما باید بفهمید امکان واقعی وجود دارد که او برای لغو توافق هسته‌ای کار کند. اگر برای اصلاح این توافق اقدام نکنید، در آن صورت ممکن است ترامپ آن را لغو کند.

شبکه ۱۰ تلویزیون اسرائیل به نقل از یک منبع گزارش داد که نتانیاهو هشدار مشابهی به آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان، ایمانوئل ماکرون، رئیس‌جمهور فرانسه و ترزا می، نخست‌وزیر بریتانیا، نیز ارسال کرده است.

نخست‌وزیر اسرائیل در ادامه مواضع ضد ایرانی خود، به دیپلمات‌ها گفته اسرائیل به ایران اجازه نخواهد داد کنترل سوریه را بدست بگیرد.

نتانیاهو مدعی شد: ما قطعا به منع ایران از ایجاد چنین پایگاهی - پایگاه نظامی در سوریه - متعهد هستیم. ما حرف‌هایمان را با عمل پشتیبانی می‌کنیم.

روز جمعه آینده ترامپ باید مجددا طبق مفاد برجام، تعلیق تحریم‌های ایران را امضا کند. اگر او این تعلیق را امضا نکند، تحریم‌ها به طور خودکار بازخواهند گشت. بر اساس برجام، رئیس جمهور آمریکا باید هر ۱۲۰ روز تعلیق تحریم‌های ایران را تمدید کند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۴۹۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محورهای رایزنی «بایدن» و «نتانیاهو»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه کاخ سفید، رئیس‌ جمهور آمریکا و نخست‌ وزیر رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه درباره رفح گفتگو کردند.

در بیانیه صادره از سوی کاخ سفید در این خصوص آمده است: رییس جمهور بایدن امروز با نخست وزیر نتانیاهو صحبت کرد. رییس جمهور بایدن نخست وزیر را در مورد تلاش ها برای تضمین توافق اسیران، از جمله از طریق گفتگوهای جاری امروز در دوحه قطر مطلع کرد.

بیانیه مذکور بدون اشاره به جزییات بیشتر اضافه کرد: رئیس جمهور موضع صریح خود در مورد رفح را تکرار کرد.

کد خبر 6098714

دیگر خبرها

  • چرا نتانیاهو نمی‌خواهد جنگ در غزه تمام شود؟
  • نتانیاهو: نابودی حماس نزدیک است
  • محورهای رایزنی «بایدن» و «نتانیاهو»
  • نتانیاهو: پیش‌شرط‌های حماس به معنای تسلیم شدن مقابل ایران است
  • نتانیاهو از رفتن به زندان جان به در برد
  • نتانیاهو : پیش‌شرط‌های حماس به معنای تسلیم شدن مقابل ایران است
  • مقام صهیونیست: نتانیاهو اسرائیل را به پرتگاه می‌کشاند
  • نتانیاهو: پذیریش شروط حماس یعنی تسلیم شدن در برابر ایران
  • پژوهشگر فلسطینی: اعتراضات دانشجویی، نتانیاهو، بایدن و حتی ترامپ را سردرگم کرده است
  • نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی: اسرائیل از جنگ غزه پیروز بیرون نخواهد آمد