Web Analytics Made Easy - Statcounter

اریک آبیدال درباره مصاحبه اخیرش که کمی هم جنجالی شده بود، شفاف سازی کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مصاحبه اریک آبیدال ظاهرا دست کاری شده است.

به گزارش مارکا، روز گذشته بود که خبری منتشر شد که آبیدال ستاره پیشین بارسلونا گفته در دوران دست و پنجه نرم کردنش با سرطان کبد، لیونل مسی از او خواسته هیچ ویدئویی از این لحظات برای او و هم تیمی‌هایش نفرستد چون آنها را آزار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مصاحبه باعث شد تا عده‌ای از رفتار مسی با هم تیمی‌ بیمارش خرده بگیرند که چرا روحیه آبیدال را در جنگ با سرطان، تضعیف کرده است.

حالا و پس از بالا گرفتن حواشی، آبیدال در توییترش نوشت:

وقتی آن ویدئو را برای بازیکنان و هم تیمی‌هایم در بارسلونا فرستادم، لئو مسی هرگز نگفت که دیگر چنین چیزی برای ما نفرست یا ما نمی‌خواهیم چیزی از وضعیت تو بدانیم. لئو گفت دوست ندارد مرا در چنین وضعیتی ببیند و او هیچ گاه حرف یا کلمه بدی درباره من بر زبان نیاورد.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۴۹۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصاحبه با یکی از افرادی که توسط صهیونیست‌ها سپر انسانی شده بود (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آچمز شدن وزیر خارجه انگلیس در برنامه زنده (فیلم) بازگشایی یک نانوایی در غزه / 6 ماه پس از جنگ (فیلم) برخورد موشک ایران بیخ گوش جنگنده‌های اف 35 (فیلم)

دیگر خبرها

  • تصاویر باورنکردنی: کینگ اریک روی صحنه می‌خواند!‏
  • رئیس سابق کنست رژیم صهیونیستی بن گویر را به سخره گرفت
  • لاپید: بن‌گویر با یک کلمه اسرائیل را مضحکه دنیا کرد
  • ۱۰۸ نفر جذب تامین اجتماعی می‌شوند
  • پاس گل‌هفته به نام جانشین گلسازترین بازیکن گل‌گهر!
  • آرتتا: درد شکست امشب هرگز از بین نمی‌رود
  • کریستیانو رونالدو پیروز نبرد حقوقی با یوونتوس؛ غرامت 19.5 میلیون یورویی برای ستاره پرتغالی
  • دایر: در تمرینات پوستکوعلو خبری از کارهای تاکتیکی نیست | پوستکوعلو: نمی‌دانم منظور اریک از کار تاکتیکی چیست
  • کیخسرو و سهراب در بیستون
  • مصاحبه با یکی از افرادی که توسط صهیونیست‌ها سپر انسانی شده بود (فیلم)