Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت فیلم دانلود با کیفیت 360 دانلود با کیفیت 480 دانلود با کیفیت 720 دانلود با کیفیت 1024 خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سوپرگل اوزیل به نیوکاسل از سوی هوادران به عنوان گل ماه  آرسنال شناخته شد.

اوزیل سال ۲۰۱۳ از رئال مادرید به آرسنال پیوست و نمایش های خوبی در این چند سال در جمع توپ‌چی ها داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند که قرارداد او در پایان سال به اتمام می‌رسد و شایعات حاکی از احتمال انتقال او در نیم فصل یا پایان فصل است. حال اوزیل مدعی شد که در مدت زمان حضورش در آرسنال به بازیکن بزرگتری تبدیل شده است.
او گفت:” من به خاطر تاریخ آرسنال به این تیم پیوستم، آنها همیشه بازیکنان بزرگی داشته اند و چون اینجا هستم که یاد بگیرم، استعدادم را پرورش داده ام. آرسنال باعث شده که من بازیکن بزرگتری شوم. افتخار می‌کنم که در باشگاه بزرگی مثل آرسنال بازی می‌کنم.”

هنوز توافقی میان این ستاره و آرسنال بر سر تمدید قرارداد انجام نشده است. طبق اخبار کالچومرکاتو، یوونتوس نیز به جذب این هافبک گلساز علاقمند شده و قصد دارد با استفاده از صمیمیت شدید سامی خدیرا هافبک آلمانی تیمش، مقدمات جذب این بازیکن را فراهم سازد.
اما در این راه، بیانکونری رقیبی جدی مانند منچستریونایتد را پیش رو دارد که به شدت علاقمند به جذب اوزیل است. مورینیو رابطه بسیار خوبی با اوزیل داشته و او را بهترین پلی میکر دنیا می داند و به همین دلیل، احتمال زیادی وجود دارد این هافبک آلمانی در نهایت راهی اولدترافورد شود.
با توجه به اینکه قرارداد اوزیل، چند ماه دیگر به پایان می رسد، امکان مذاکره رسمی از سوی دیگر تیم ها با او وجود دارد و ممکن است به زودی تکلیف این هافبک خلاق مشخص شود.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۴۹۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باز هم جنگ در آزادی؛ نورافکن هواداران پرسپولیس را عصبانی کرد

 امید نورافکن باز هم در ورزشگاه آزادی روز پرجنجال و پر هیاهویی را پشت سر گذاشت.

به گزارش "ورزش‌ سه"، اتفاقات و حواشی دیدار رفت سپاهان و پرسپولیس در ورزشگاه نقش جهان و در روزی که امید نورافکن به دلیل مصدومیت از ترکیب طلایی پوشان اصفهانی دور بود، سبب شد تا هواداران پرسپولیس مثل همیشه نگاه ویژه‌ای به این بازیکن با حضورش در ورزشگاه آزادی داشته باشند.

پس از اتفاقات بازی رفت دو تیم ستاره مصدوم تیم فوتبال سپاهان با محرومیت مواجه شد. البته به دلیل اینکه نورافکن دوران نقاهت را سپری می‌کرد این محرومیت نه به ضرر او تمام شد و نه سپاهان، و او توانست در دوران مصدومیت اتفاقات و حواشی دیدار رفت ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران را به فراموشی بسپارد. 

همین اتفاقات سبب شد تا وقتی هواداران پرسپولیس با امید نورافکن مواجه شدند، شعارهای تندی علیه او در ورزشگاه آزادی سر بدهند و هر چه دم دست‌شان می‌آمد را به سمت او پرتاب کنند. 

ماجرای امید نورافکن و هواداران پرسپولیس یکی از داستان‌های حاشیه‌ساز فوتبال ایران است که در آخرین رویارویی هم مطابق انتظار دوستانه نبوده و مصاحبه نورافکن در میکسدزون آزادی و سپس انتشار یک استوری و ابراز خوشحالی از نرسیدن پرسپولیس به صدر هم این داستان را بدتر کرده است.

تصویری که مشاهده می‌کنید دقایقی پیش از سوت پایان و رسیدن نورافکن به رختکن و چک کردن تلفن همراه و انتشار یک استوری است که حسابی هواداران پرسپولیس و سپاهان را شاکی کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • هجوم هواداران بیرمنگام به زمین مسابقه و فوتبال بازی کردن پس از سقوط به سطح سوم فوتبال انگلیس / فیلم
  • انتخاب جذاب لورکوزن: ژابی ستاره لالیگا را می‌خواهد
  • واکنش لیائو به «هو» شدن دوباره از سوی هواداران میلان
  • چالش سخت کارلو آنچلوتی؛ انتخاب بهترین هافبک ها از میان شاگردانش / زیرنویس فارسی
  • باز هم جنگ در آزادی؛ نورافکن هواداران پرسپولیس را عصبانی کرد
  • پاس‌های اعجاب‌انگیز مسوت اوزیل / فیلم
  • تحقیر مدافعان و دروازه‌بانان قبل از زدن گل؛ از اوزیل تا واردی / فیلم
  • با کیفیت ترین خودرو بعد از تسلا را برای حمل و نقل تهران انتخاب کرده ایم | پوست اندازی ۶۵ هزار تاکسی برقی در تهران
  • عبدالکریم و تمجید فوق‌العاده از هواداران پرسپولیس
  • ادی هاو به رکورد ۱۰۰ بازی به عنوان سرمربی نیوکاسل در لیگ برتر رسید