Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-07@04:34:41 GMT

درگذشت چهره ماندگار تبلیغ استان

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۵۰۰۳۲

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ وی  چند روز پیش به دلیل عفونت ریوی و گرفتگی عروق قلبی و کهولت سن در بیمارستان بستری شده بود .
حجت الاسلام و المسلمین مهدی مظاهری در سال 1310 در اصفهان متولد و از سال 1320 در حوزه علمیه مشغول به تحصیل شد.

در سال 1389 از وی به عنوان چهره ماندگار تبلیغ استان اصفهان تجلیل شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برگزاری دعای ابوحمزه ثمالی در طول بیش از 60 سال ، تأسیس دانشگاه قرآن و معارف اسلامی ، تأسیس ستاد اقامه نماز استان اصفهان ، رییس و مؤسس دارالقرآن الکریم استان اصفهان ، تلاش برای تأسیس انجمن خیریه مددکاری امام زمان(عج) و موسسه خیریه ابابصیر اصفهان ، فعالیت های گوناگون در زمینه نشر و ترویج معارف دینی و مبارزه با رژیم طاغوت و تحمل زندان برای پیروزی انقلاب اسلامی از جمله فعالیت های این چهره ماندگار تبلیغ به شمار می رود.
مراسم تشییع و خاکسپاری این عالم بزرگوار متعاقبا اعلام می شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۵۰۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگذشت خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی در یک حادثه رانندگی

ایسنا/مرکزی حمید نیکویی، خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی، امروز (شنبه ۱۵ اردیبهشت) در یک سانحه رانندگی در محور نیزار - قم کشته شد.

حمید صادقی، مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محلات در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: زنده‌یاد حمید نیکویی از جمله پیشکسوتان عرصه خبر و رسانه شهرستان محلات بود که از سال‌ها پیش، از طریق روزنامه جمهوری اسلامی و سایر رسانه‌های کشوری، به پوشش اخبار شهرستان محلات می‌پرداخت.

وی با تسلیت درگذشت مرحوم نیکویی به جامعه رسانه‌ای محلات، ادامه داد: مرحوم نیکویی در سال‌های اخیر ارتباط خوبی با مجموعه‌های فرهنگی و هنری در اطلاع‌رسانی رویدادها داشت و در جلسات مختلف حضور فعال داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خدمات جهاد سازندگی ماندگار است
  • تقدیر از مفاخر قرآنی و مفسر کتاب وحی در اردبیل
  • امیر آراسته: جوانان درس مقاومت را از شهدا فرابگیرند
  • باقری: گروه‌های جهادی بسیج مایه فخر کشور هستند
  • تجلیل از چهره های ماندگار تعلیم و تربیت آذربایجان شرقی
  • تجلیل از چهره‌های ماندگار تعلیم و تربیت استان
  • تجهیزات دفاعی ایران هم‌سطح کشور‌های پیشگام در حوزه جنگ‌افزارسازی است
  • صدور مجوز تأسیس مرکز تحقیقات«هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء» دانشگاه آزاد سیرجان
  • درگذشت خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی در یک حادثه رانندگی
  • مرحوم قلی‌پور کیمیای فرهنگ و هنر ایران اسلامی بود