Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی پنجشنبه شب افزود: دوست و دشمن اذعان دارند که آن مرحوم واقعا عاشق حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری بود، آنگونه تلاش و مجاهدت کرد و برغم فشارهای وسوسه گران خناس، تا آخرعمر عشق و دلدادگی خود را به ولایت نشان داد.
به گزارش خبرنگار ایرنا ، وی در آیینی که به مناسبت نخستین سالگرد رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور قشرهای مختلف مردم و جمعی از مسئولان و خانواده های معظم شهدا در مسجد جامع ابرکوه برگزار شد ،اظهار کرد: باید قدردان کسانی که سیاسگذاران نظام بودند، قدردان تلاش و مجاهدت های افرادی همچون مرحوم هاشمی رفسنجانی باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه مرحوم هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام (ره) و رهبری بود، ادامه داد: آن مجاهدت نستوه به حق در تداوم بخشی به انقلاب اسلامی و در دفع شر دشمنان بویژه در دوران دفاع مقدس و پس از آن بازوی پرتوان برای امام (ره) و رهبری بود.
امام جمعه ابرکوه با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم هاشمی رفسنجانی،اضافه کرد: شخصیت هاشمی رفسنجانی ، چهره دینی و علمی توام با سیاست انقلابی و دشمن ستیز بود.
حسینی اظهار کرد: سال ها مبارزه علیه رژیم طاغوت و نقش بی بدلیل در پیروزی انقلاب ، دوران دفاع مقدس و سازندگی و حضور در مسئولیت های مهم در دوران انقلاب از ویژگی های این عالم وارسته بود که فراموش نشدنی است.
وی با بیان اینکه آیت الله هاشمی رفسنجانی مجاهدی فی سبیل الله، انقلابی و خستگی ناپذیر بود، افزود: این شخصیت انقلابی زندگی و حیات خود را وقف انقلاب و اعتلای دین و اسلام ناب محمدی(ص) کرد.
رییس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه از مرحوم هاشمی به عنوان مفسر قرآن یادکرد و یادآور شد: آن مرحوم، یکی از ارکان مهم و تاثیرگذار نظام اسلامی ایران بود.
آیت ا... هاشمی رفسنجانی سال 1395در سن 82سالگی دعوت حق را لبیگ گفت و به دیار باقی شتافت.
مرکز شهرستان 53 هزار نفری ابرکوه در 140کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.
7540/ 2047/ خبرنگار: کارگر ابرقوئی ** انتشار: عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۵۰۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب

جمعی از معلمان سراسر کشور در سالروز شهادت شهید مطهری با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.

به گزارش ایسنا، همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح امروز (چهارشنبه) با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار  کردند.

️این برنامه، از جمله دیدارهای سالانه رهبر معظم انقلاب است که در تکریم مقام معلم بطور پیوسته برگزار شده است.

این خبر تکمیل می‌شود

دیگر خبرها

  • اعلام ویژه‌برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام‌جعفرصادق(ع)
  • ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام صادق (ع)
  • اعلام ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام صادق (ع)
  • اعلام ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام صادق(ع)
  • پخش ویژه برنامه «کوی محبت» در شب شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • امام جمعه اصفهان: گفتمان قرآنی باید در خانواده‌ها ایجاد شود
  • شهادت امام جعفر صادق (ع) هیأت کجا برویم؟
  • آغاز دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب
  • فیلم| دیدار فرهنگیان با رهبر انقلاب در سالروز شهادت آیت‌الله مطهری
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند