Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - تیم فوتبال بارسلونا با پیروزی قاطع پنج بر صفر مقابل سلتاویگو به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی باشگاه های اسپانیا رسید.

به گزارش ایرنا، بامداد جمعه در آخرین دیدار دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی «کوپا دل ری» بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ میزبان سلتاویگو بود و با طوفانی که در همان 30 دقیقه ابتدایی به راه انداخت به پیروزی پنج بر صفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سلتاویگو که در سال های اخیر همواره رقیب قدرتمندی برای بارسلونا بوده است در بازی رفت مقابل کاتالان ها به تساوی یک بر یک رسید، اما این بارسلونا بود در مجموع دو بازی رفت و برگشت به پیروزی شش بر یک رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.
در این دیدار «لیونل مسی» ستاره آرژانتینی دو گل متوالی در دقایق 13 و 15 به ثمر رساند و سپس نوبت به «یوردی آلبا» ،«لوییس سوارز» و «ایوان راکیتیچ» رسید تا برای بارسلونا گلزنی کنند.
«فیلیپه کوتینیو» بازیکن مطرح برزیلی که چند روز قبل با مبلغ 160 میلیون یورو از لیورپول انگلیس به بارسلونا ملحق شد به دلیل مصدومیت جزئی در این دیدار به میدان نرفت و از جایگاه ویژه ورزشگاه نیوکمپ، شاهد هنرنمایی هم تیمی های جدید خود بود.
با این اوصاف تیم های رئال مادرید، بارسلونا، اتلتیکومادرید، والنسیا، سه ویا، اسپانیول، آلاوس و لگانس در مرحله یک چهارم نهایی حضور خواهند داشت.
قرعه کشی این مرحله، عصر امروز (جمعه) برگزار خواهد شد.
شبک**ورزشی**3783**خبرنگار: امیر میرزاییان**انتشار: ابوالفضل بابایی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۵۰۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با نبرد تکراری مس و پیکان

در نخستین دیدار از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال امروز (پنجشنبه) دو تیم مس رفسنجان و پیکان به مصاف هم خواهند رفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نخستین دیدار از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ساعت 17:45 امروز (پنجشنبه) در شهر رفسنجان برگزار خواهد شد و مس و پیکان پس از دو هفته‌ باید به مصاف هم بروند. دو تیم در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر در رفسنجان با هم بازی کردند که نتیجه آن دیدار با تساوی 2-2 خاتمه یافت اما دیدار دوباره آنها باید برنده داشته باشد. مس با حذف استقلال به این مرحله رسیده و پیکان هم تیم دسته دومی ستارگان بهمن جوان را از پیش رو برداشته است.

صعود بدون مسابقه سپاهان در جام حذفی؟

مس پس پس از حضور نویدکیا، عملکرد خوبی داشته و در 11 بازی (10 بازی لیگ و یک بازی جام حذفی) شکست نخورده است. آخرین شکست مسی‌ها مربوط به بازی مقابل استقلال خوزستان در هفته چهاردهم لیگ برمی‌گردد و شاگردان محرم نویدکیا بیش از 120 روز است که طعم شکست را نچشیده‌اند. پیکان هم با رضا عنایتی روند روبه‌رشدی داشته و با قرار گرفتن در رتبه دوازدهم جدول تا حدودی خیال این تیم از سقوط راحت شده است. دیدار دو تیم از جنبه‌ای دیگر هم می‌تواند حائز اهمیت باشد، تقابل رضا عنایتی سرمربی پیشین تیم امید و محرم نویدکیا که یکی از گزینه‌های هدایت این تیم بود. 

برنامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی:

پنجشنبه 6 اردیبهشت

مس رفسنجان- پیکان تهران - ساعت 17:45- ورزشگاه شهدای مس رفسنجان

جمعه 7 اردیبهشت

مس کرمان- چادرملو اردکان- ساعت 17:45- ورزشگاه امام علی(ع) کرمان

فجر شهیدسپاسی شیراز- گل گهر سیرجان - ساعت 18- ورزشگاه حافظیه شیراز

هوادار تهران- مس سونگون - ساعت 18:15- ورزشگاه پاس قوامین تهران

آلومینیوم اراک- پرسپولیس- ساعت 18:15- ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک

تراکتور تبریز- ذوب آهن اصفهان- ساعت 18:30- ورزشگاه یادگار امام

ملوان بندرانزلی- سایپا تهران- ساعت 18:30- ورزشگاه سیروس قایقران

آبی‌پوشان ملاثانی- سپاهان- ساعت 19:30- ورزشگاه بهنام محمدی مسجدسلیمان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس
  • آغاز مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با نبرد تکراری مس و پیکان
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • برنامه بازی‌ های مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا مشخص شد
  • صعود مقتدرانه یوز‌های ایرانی به دور حذفی فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • فوتسالیست ها با اقتدار به دور بعدی صعود کردند
  • صعود قاطعانه ملی‌پوشان فوتسال به دور حذفی ملت‌های آسیا
  • صعود قاطعانه ملی پوشان فوتسال به دور حذفی جام ملت های آسیا
  • صعود مقتدرانه تیم ملی ایران به مرحله بعدی
  • تیم فوتسال افغانستان به مرحله حذفی صعود کرد