Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: داماد جنایتکار که در اقدامی شوم 7 تن از اعضای خانواده همسرش را به قتل رسانده بود، صبح امروز در ملاءعام اعدام شد.

به گزارش گروه جنایی رکنا، قاتلی که هفت نفر از اعضای خانواده همسر خود را در شهرستان سلماس به قتل Murder رسانده بود صبح امروز  ۲۱ دی در فلکه شهرداری ، در ملاعام به دار مجازات آویخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیمه‌شب ۲۶ اردیبهشت تمام اعضای خانواده‌ای در سلماس از جمله یک نوزاد ۴۰ روزه توسط داماد خانواده به قتل رسیدند. وی در دادگاه به به پنج‌بار قصاص در ملاءعام و ۱۴۸ ضربه شلاق و ۱۴ سال زندان Prison محکوم شد.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۵۰۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از اعضای جدید خانواده فونیکس NEV

با اتمام مدت زمان شرکت در جشنواره تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید، قرعه کشی ۲۰ دستگاه آیپد مدل ۲۰۲۲ از سوی برند فونیکس NEV برگزار و نفرات منتخب مشخص شدند. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با اتمام مدت زمان شرکت در جشنواره تیگو 8 پرو پلاگین هیبرید، قرعه کشی 20 دستگاه آیپد مدل 2022 از سوی برند فونیکس NEV برگزار و نفرات منتخب مشخص شدند.

برند فونیکس NEV در راستای قدردانی از مشتریانی که در بازه زمانی 2 بهمن تا 5 اسفند اقدام به ثبت نام و خریداری تیگو 8 پرو پلاگین هیبرید کرداند، قرعه کشی جشنواره جوایز نفیس 20 دستگاه آیپد را به طور زنده در فضای مجازی برگزار کرد که در نهایت اسامی نفرات منتخب این جشنواره مشخص شد.

برنده‌های این جشنواره به عنوان اعضای جدید خانواده تیگو 8 پرو پلاگین هیبرید در هنگام دریافت خودروی ثبت نامی، آیپدهای خود را هم تحویل خواهند گرفت.

اسامی نفرات منتخب جشنواره تیگو 8 پرو پلاگین هیبرید و 20 دستگاه آیپد به این شرح است:

1. فرانک فاضلی 2. عزیزالله ابراهیمی 3. حسین عباسی 4. شکیبا دادگر 5. فریبرز هوشیار 6. المیرا حیدری 7. عزیزه توحیدی 8. فرید فائق 9.محمد رستمی ترکانی 10. نگین عبداللهی 11. داراب ناظمی 12. رضا رئیسی 13. رسول عبدل‌وند 14. امیرپیمان مشرف 15. طاهره کریمیان محمدآبادی 16. کاظم چرخ ‌انداززاده 17. مهران اسدالله‌‌نژاد 18.داریوش محمدی 19. مجتبی رضاعلی 20. ادریس خضرنژاد.

اهدای 5 سفر دو نفره به دبی

در ادامه این جشنواره زرین، 5 نفر از ثبت نام کنندگان خوش شانس تیگو 8 پرو پلاگین هیبرید به قید قرعه صاحب بلیت سفر به دوبی خواهند شد که می توانند به همراه یکی از اعضای خانواده خود راهی این سفر شوند.

تجربه زندگی به سبک پایدار و استفاده از خودروها و تکنولوژی‌‌‌های همگام با محیط‌زیست، بهاری به‌یاد‌ماندنی را برای خریداران خودروهای تیگو 8 پرو پلاگین هیبرید به ارمغان می‌‌‌آورد.

قرعه کشی این بخش از جشنواره فونیکس NEV به زودی برگزار می‌شود که نشان از قدردانی و وفاداری برند فونیکس به مشتریان جدید خود دارد و این جشنواره آغازی بر همراهی چندین ساله از لحظه ثبت نام تا خلق تجربیات جدید و پشتیبانی در سفرها دارد.

فونیکس NEV خالق تجربیات جدید

تیگو 8 پرو پلاگین هیبرید به عنوان اولین خودرو پلاگین هیبرید مونتاژی در ایران با سطح جدیدی از امکانات و پیشرانه‌های الکتریکی و بنزینی که کارایی، راحتی و آرامش را در عصر جدید رانندگی به ارمغان آورده، زمینه ساز تجربیات جدید در سفرهای شهری و مسافرت‌ها خواهد بود.

برند فونیکس NEV پایه‌گذار فصل جدیدی از ارتباط متقابل میان تولید کننده و مصرف کننده است که در راستای قدردانی از اعتماد مشتریان خود، ضمن ارائه پشتیبانی 24 ساعته و ارائه ضمانت 7 ساله یا 200 هزار کیلومتری برای خودرو و باتری لیتیومی، با اهدای هدایایی نفیس، لحظات شاد و ارزشمندی را در اذهان اعضای خانواده این برند ثبت می‌نماید.

این برند نوآورانه که همزمان با گسترش روز به روز دامنه محصولات خود، کلاس‌ها، سیمنارها و دوره‌های مختلف را برای عموم مردم برگزار می‌نماید تا علاقه‌مندان با اطمینان کامل عضویت در خانواده این برند را انتخاب نمایند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خط پایان قاتل خانوادگی در کرمانشاه
  • درخشش اعضای کانون آذربایجان غربی در پویش ملی «خوانش کتاب»
  • ملیکا شریفی‌نیا: از مجری شدن پشیمان نیستم
  • قدردانی از اعضای جدید خانواده فونیکس NEV
  • شرط جالب خانواده مقتول برای بخشش قاتل
  • اجرای «کودک‌شو» چالش برانگیز است
  • قاتل خاموش جان مادر و کودک نورآبادی را گرفت
  • نجات ۱۰۰ نفر با اهدای عضو در یزد
  • اعضای ۱۷ کودک مرگ مغزی در مشهد به بیماران جان بخشید
  • شصت در صد اعضای کتابخانه ها کودک و نوجوان هستند