Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، زنی 63 ساله به نام ویانگ بونمی اهل تایلند دو نوه دارد و به دستفروشی مشغول است. چهره این مادربزرگ به خاطر ابتلا به بیماری "نورو فیبرو ماتوز" به طور کل تغییر کرده است به طوری که چشمانش دیگر قابل رویت نیست.

این زن با وجود اینکه شرایط بسیار سختی را تحمل می کند، حاضر به انجام عمل جراحی نیست زیرا امید به زنده بیرون آمدن از زیر تیغ ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از همین رو پیرزن بیچاره با همین وضعیت دردناک با دشواری روزگار خود را از طریق دستفروشی در خیابانهای تایلند می گذراند.

یکی از اهالی محلی که او در آنجا به کسب و کار مشغول است درباره چهره او می گوید: به نظر می رسد صورت خانم بونمی در حال ذوب شدن است.

خود این مادربزرگ می‌گوید "من زنده ام، نفس می کشم و کار می کنم و مدتهاست که مشغول دست و پنجه نرم کردن با این مشکل هستم اما واقعا چه تضمینی برای زنده ماندن زیر تیغ جراحان وجود دارد؟ پس این کار را انجام نخواهم داد".

گفتنی است؛ این بیماری به رشد تومورهای خوش خیم در مسیر رشته های عصبی مربوط می شود.

انتهای پیام/

با  ترسناک ترین مادربزرگ جهان آشنا شوید!

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۵۰۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر چهره هند جگرخوار در فیلم محمد رسول الله بعد 40 سال و در 93 سالگی!(+عکس)

ایرنه پاپاس (یونانی: Ειρήνη Παππά؛ ۳ سپتامبر ۱۹۲۹ – ۱۴ سپتامبر ۲۰۲۲ درگذشت 93 سالگی) خواننده و بازیگر اهل یونان بود. وی در طول حدود ۵۰ سال فعالیت هنری‌اش در بیش از ۷۰ فیلم سینمایی بازی نموده‌است. وی به خاطر نقش‌آفرینی قهرمانان تراژدی یونانی و حضور مقتدرانه در صحنه تئاتری شناخته شده‌است. با ما همراه باشید.

به گزارش گفتنی، برخی از فیلم‌هایی که وی در آن‌ها حضور داشته‌است از ماندگارترین آثار تاریخ سینما هستند. ایرنه پاپاس بیشتر از توانایی واقعی بازیگری، بر پایه کلیشه‌های نژادی و ملیتی در نقش زن مقتدر و آتشین مدیترانه‌ای در فیلم‌ها به کار گرفته می‌شد. در ایران وی را بیشتر با نقش هند جگرخوار در فیلم محمد رسول‌الله (فیلم ۱۹۷۶) می‌شناسند.

ایرنه پاپاس در جوانی زندگی شخصی ایرنه پاپاس

با نام اصلی «ایرن للکو» (یونانی: Ειρήνη Λελέκου) در ۳ سپتامبر ۱۹۲۹ زاده شد. مادرش، النی، معلم مدرسه و پدرش آموزگار کلاسیک‌های ادبیات و نمایش یونان بود. ایرنه پاپاس دانش‌آموخته رقص و آواز از مدرسه سلطنتی هنرهای دراماتیک در آتن بود. او در ۱۹۴۷ با کارگردان سینما آلکیس پاپاس ازدواج کرد و نام خانوادگی او را گرفت. ازدواج آنها تا ۱۹۵۱ دوام داشت و به هنگام جدایی، نام خانوادگی همسرش را نگاه داشت.

او با مارلون براندو در ۱۹۵۴ آشنا شد تا سال‌ها رابطه‌ای پنهانی با او داشت.

فعالیت‌های هنری

ایرنه پاپاس بازی در تئاتر را با بازی در نمایش‌های شکسپیر و ایبسن در سال ۱۹۴۸ آغاز کرد. او با بازی در سینما را از ۱۹۵۱ با شهر مرده (ساخته فریکسوس ایلیادیس) وارد سینما شد اما هرگز تئاتر را رها نکرد.

ایرنه پاپاس نماینده یونان در جشنواره فیلم کن ۱۹۵۲ بود. او نخستین نقش در سینمای آمریکا را در فیلم مردی از قاهره ساخته ری انرایت و ادواردو آنتون در ۱۹۵۳ تجربه کرد. فیلم دوم پاپاس در آمریکا ادای دین به مردی بد ساخته رابرت وایز در ۱۹۵۶ در کنار جیمز کاگنی بود.

ایرنه پاپاس / بازیگر نقش هند در محمد رسول الله

فیلم توپ‌های ناواران ساخته جی. لی تامپسون در ۱۹۶۱ پاپاس را به شهرتی جهانی رساند. در همان سال برای بازی در فیلم آنتیگونه جایزه خرس طلایی جشنواره بین‌المللی فیلم برلین را دریافت کرد.

از دیگر فیلم‌های او می‌توان به بازی در فیلم ماندولین کاپیتان کارولی اشاره کرد.

ایرنه پاپاس در طی ۲۶ سال در هفت فیلم با آنتونی کوئین هم‌بازی بود.

ایرنه پاپاس / بازیگر نقش هند در محمد رسول الله

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تغییر چهره محمدرضا هدایتی با گریم عجیب و غریب (فیلم)
  • (ویدئو) تغییر چهره محمدرضا هدایتی با گریم عجیب و غریب
  • عکس| تغییر چهره جالب رحمان و رحیم سریال پایتخت پس از ۱۰ سال
  • عکس| تغییر چهره طناز طباطبایی در ۱۵ سال!
  • زاکانی: چهره ترافیکی شهر تهران سال آینده تغییر می کند
  • تغییر چهره هند جگرخوار در ۹۳ سالگی
  • (تصاویر) تغییر چهره طناز طباطبایی در ۱۵ سال!
  • (تصویر) تغییر چهره هند جگرخوار در ۹۳ سالگی!
  • (عکس) تغییر چهره هند جگرخوار در ۹۳ سالگی!
  • تغییر چهره هند جگرخوار در فیلم محمد رسول الله بعد 40 سال و در 93 سالگی!(+عکس)