Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما به نقل از شبکه تلويزيوني العربيه؛ سخنگوي پيشين وزارت امور خارجه آمريکا اظهار داشت دونالد ترامپ با هدف برخورد با توافقنامه هسته اي، گزينه هاي متعددي در پيش رو ندارد.
آدام ارلي در گفت و گو با العربيه درباره پيش بيني اش از تصميم دونالد ترامپ رئيس جمهوري آمريکا درباره توافقنامه هسته اي با ايران گفت اين موضوع بستگي دارد که ترامپ با چه کسي مشاوره کند، اگر طرف سئوال و مشورتش من باشم و از من بپرسد که با توافقنامه هسته اي چه کند؟ توصيه مي کنم از آن خارج شود و تحريم هاي جديدي را عليه ايران وضع کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما اگر طرف مشورتش وزراي دفاع، امور خارجه و يا حتي اتحاديه اروپا باشد توصيه آنها اين است که توافقنامه را حفظ کن و در پي تحميل تحريم هاي بيشتر عليه ايران نباش زيرا اين توافقنامه تنها راه براي مقابله با دستيابي ايران به سلاح هسته اي است. معتقدم گزينه هاي چنداني در برابر ترامپ نيست بر همين اساس پيش بيني من اين است که او پايبندي ايران به توافقنامه را تاييد خواهد کرد و بر اين اساس به توافقنامه احترام خواهد گذاشت و آن را ملغي نخواهد کرد، پس آن دسته از تحريم هايي را که در پي امضاي توافقنامه هسته اي ملغي شده بود براي بار ديگر فعال نخواهد کرد. اما ممکن است در پي تحميل تحريم هاي جديدي بر آيد ،تحريم هايي که مرتبط به برنامه هاي موشکي ايران و موضوعاتي که ارتباطي به توافقنامه هسته اي ندارند، خواهد بود. ترامپ توافقنامه هسته اي را تمديد خواهد کرد اما مواضع قاطعي هم اتخاذ مي کند تا عليه برخي نهادها يا افراد در ايران تحريم هايي را تحميل کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود تصوير


سخنگوي پيشين وزارت امورخارجه آمريکا درباره اغتشاشات اخير در ايران گفت آْنچه در دو هفته گذشته در ايران اتفاق افتاد تحولي با پيام هاي مهم است و باور دارم آمريکا به طور جدي به اين موضوع توجه دارد. به باور من آمريکا به دو مسئله مي انديشد، يکي اينکه تا الان آنچه شنيده مي شود اين است که معترضان نمي گويند آمريکا شيطان بزرگ يا دشمن است و اين موضوع مهمي است که ترامپ بايد بدان بينديشد. نکته دوم درباره چرايي اعتراضات در ايران است، دو سال قبل دولت حسن روحاني توافقنامه هسته اي را امضا کرد و به ايرانيان وعده زندگي بهتر و فرصت اقتصادي بهتر داد اما پس از دو سال ايرانيان هيچ بهبودي در شرايط زندگي خود حس نکردند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۵۰۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای پیروزی به میدان می رویم/فوتبال ایران یا مشکل مهاجم روبرو است

دریافت 90 MB

به گزارش خبرنگار مهر، سعید دقیقی شامگاه دوشنبه در نشست مطبوعاتی پیش از بازی با پیکان اظهار کرد: فوتبال ایران در آینده ای نزدیک با مشکل مهاجم روبرو خواهد بود.

کد خبر 6092575

دیگر خبرها

  • موبایل پرچمدار هواوی تحریم‌های تراشه آمریکا را دور زد
  • سفارت آمریکا در بغداد مرکز گسترش انحرافات اخلاقی است
  • سیاستمدار انگلیسی: جریان حمایت غرب از اسرائیل معکوس شده است
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • برای پیروزی به میدان می رویم/فوتبال ایران یا مشکل مهاجم روبرو است
  • واکنش ایلان ماسک به توافق بلندمدت آمریکا با اوکراین
  • علیرضا عسگری؛ سوژه‌ای سوخته برای فرار از شکست
  • کارشناس مسائل حقوقی عراق: بغداد حق دارد سفیر آمریکا را اخراج کند
  • هر اقدامی علیه ایران با بزرگترین پاسخ روبرو می‌شود
  • رئیسی: تحریم نوعی جنگ است | در دکترین ما سلاح هسته‌ای وجود ندارد