Web Analytics Made Easy - Statcounter

دختر جوان پس از یک عمل جراحی زیبایی بینی در کلینیکی غیر استاندارد، دچار مشکل وحشتناکی شد.

به گزارش شریان نیوز،برخی جراحان در کلینیک‌های غیراستاندار دستمزد پایینی برای انجام عمل های زیبایی می گیرند و با شعار سود کمتر، مشتری بیشتر، برای خود کار و کاسبی به راه انداخته اند. البته ناگفته نماند که این افراد کار خود را با پایین ترین کیفیت ممکن انجام می‌دهند و برخی از آنها حتی جراح نیستند بلکه تنها نام آن را با خود یدک می کشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پزشکان قلابی که معمولا به صورت غیرقانونی و اصطلاحا زیرزمینی فعالیت می کنند، اولین گزینه برای جوانانی هستند که حاضرند برای رسیدن به سودای زیبایی های غیر طبیعی، با پرداخت دستمزدی کم به افراد نالایق و کلاهبردار،سر جان و سلامتی خود ریسک کنند.

یک دختر تایلندی با مراجعه با یکی از همین کلینیک های غیراستاندارد، از جراحی ناوارد درخواست کرد که  روی بینی او عمل جراحی انجام بدهد. این دختر پس از اتمام عمل جراحی و به هوش آمدن تازه متوجه شد که چه بلایی به سر او آمده زیرا با یک حفره عجیب بالای بینی خود مواجه شد.

مسئولان کلینیک برای اینکه فاجعه پیش آمده را حل کنند از یک ایمپلنت سیلیکونی استفاده کردند و دیگر هیچ کمکی به او ارائه نشد. دختر بیچاره پس از عفونت بینی و مراجعه به جراحان بانکوک نیز با پاسخ قاطعی در مورد وضعیت پیش آمده رو به رو نشد.

 

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۵۰۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرویس غیراستاندارد یخچال، ۳ نفر را راهی بیمارستان کرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، شارژ و سرویس غیراستاندارد یخچال در یک منزل مسکونی واقع در خیابان خرمشهر منجر به انفجار و مصدومیت و سوختگی ۳ نفر شامل مالک، سرویس کار و فرزند ۱۳ ساله وی شد.   با اعلام این حادثه به سامانه ۱۲۵ نسبت به اعزام ۲ کد خودرو از ایستگاه شماره ۷ به محل حادثه اقدام شد و آتش نشانان به محض رسیدن نسبت به ایمن سازی محل و انجام هماهنگی با اورژانس جهت انتقال و مداوای مصدومین اقدام کردند.

دیگر خبرها

  • نجات جان ۲ جوان با انجام عمل جراحی مغز در بیمارستان رازی سراوان
  • جراحی دیسک کمر با روشی ساده
  • انجام دو عمل جراحی تعویض مفصل لگن در بیمارستان مهر امام علی (ع) تکاب 
  • سرویس غیراستاندارد یخچال، ۳ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • توده‌ چهار کیلوگرمی از شکم بیمار شوشی خارج شد
  • وزیر بهداشت : مردم در روز‌های پایانی سال اعمال جراحی زیبایی انجام ندهند
  • وزیر بهداشت: مردم در روز‌های پایانی سال اعمال جراحی زیبایی انجام ندهند
  • اختلالات روانی؛ واقعیت پنهان جراحی‌های زیبایی افراطی
  • انجام ۳۶۰۰۰ عمل جراحی در سال گذشته/ یک میلیون نفر در مراکز درمانی بستری شده‌اند
  • عین‌اللهی در پاسخ به تسنیم: مردم در روزهای پایانی سال اعمال جراحی زیبایی انجام ندهند